Søger gitter til at skærme af ved trappe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

XXSS

Zette skriver:

Han bor alt for langt væk

hvor bor du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

smokin

Tanja78 skriver:

hvor bor du ?

4360 Kr. Eskilstrup ved Holbæk.

Anmeld

24. februar 2011

Fru'Rugaard

Zette skriver:

4360 Kr. Eskilstrup ved Holbæk.

Sådan et gitter som der er på det link til dba.dk, kan man købe i diverse babybutikker, kære børn, babysam og det- det er jo et pejsegitter, men troede ikke at det skulle være sån en?
eller kan man vel sætte en krog i væggen, og sætte gitteret fast til krogen med strips, eller sådan noget

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Fru'Rugaard skriver:

Sådan et gitter som der er på det link til dba.dk, kan man købe i diverse babybutikker, kære børn, babysam og det- det er jo et pejsegitter, men troede ikke at det skulle være sån en?
eller kan man vel sætte en krog i væggen, og sætte gitteret fast til krogen med strips, eller sådan noget

Hmm jo altså... Det skal bare kunne stå så meget fast at hun kan rejse sig op af det. Giver det mening? Så er jeg ligeglad hvilken slags gitter det er. Jeg vil bare ikke at hun falder ned af vores sindsyge trappe. >:<

Anmeld

24. februar 2011

frk Jensen

Zette skriver:

Er der nogle der ved hvad sådan et børnegitter med flere sider hedder eller hvor jeg kan få fingre i det. Vi har en potentiel farlig trappe uden "indhegning" og efter at Malou er begyndt at komme godt rundt på 1.sal tænker jeg det er tid til at få fjernet den fare - men jeg kan ikke finde sådan et gitter.

Jeg tænker ikke på et pejsegitter, for det kan - så vidt jeg har forstået - ikke skrues fast så det ikke kan rykke sig?

Er der nogle der kan hjælpe? 

Hej fra

Zette

Ikea har dem... bliv Family medlem så får du en fin rabat på dem..

Jeg købte dem selv, og de fungere rigtig godt... Lige til den dag jeg skulle have et større møbel op på 1 sal, så pillede jeg dem af, og lige siden har min søn selv kravlet op og ned af trappen...

(i hans vs har de en kælder hvor de ofte er nede og tumle, og de kan sagtens se hvem af de unger der er vant til trapper og ikke... Min søn fiser op og ned)

Knus

Anmeld

24. februar 2011

Fru'Rugaard

Zette skriver:

Hmm jo altså... Det skal bare kunne stå så meget fast at hun kan rejse sig op af det. Giver det mening? Så er jeg ligeglad hvilken slags gitter det er. Jeg vil bare ikke at hun falder ned af vores sindsyge trappe. >:<

Jeg tror at nogle kæmpe skruer kan klarer det

Anmeld

24. februar 2011

smokin

frk Jensen skriver:

Ikea har dem... bliv Family medlem så får du en fin rabat på dem..

Jeg købte dem selv, og de fungere rigtig godt... Lige til den dag jeg skulle have et større møbel op på 1 sal, så pillede jeg dem af, og lige siden har min søn selv kravlet op og ned af trappen...

(i hans vs har de en kælder hvor de ofte er nede og tumle, og de kan sagtens se hvem af de unger der er vant til trapper og ikke... Min søn fiser op og ned)

Knus

Jeg kan kun se de almindelige på ikeas hjemmeside... kan du linke til dem for mig?

Anmeld

24. februar 2011

frk Jensen

Zette skriver:

Jeg kan kun se de almindelige på ikeas hjemmeside... kan du linke til dem for mig?

Er det ikke også et almindeligt du skal bruge, som kan åbnes?

Har desværre ikke noget link..

Anmeld

24. februar 2011

smokin

frk Jensen skriver:

Er det ikke også et almindeligt du skal bruge, som kan åbnes?

Har desværre ikke noget link..

Jeg skal bruge et med flere sider... 

Anmeld

24. februar 2011

frk Jensen

Zette skriver:

Jeg skal bruge et med flere sider... 

okay... Men du kan ikke købe nogle stykker af dem?

min søn kunne godt stå og hive i den uden der skete noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.