Søger gitter til at skærme af ved trappe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.383 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

smokin

Er der nogle der ved hvad sådan et børnegitter med flere sider hedder eller hvor jeg kan få fingre i det. Vi har en potentiel farlig trappe uden "indhegning" og efter at Malou er begyndt at komme godt rundt på 1.sal tænker jeg det er tid til at få fjernet den fare - men jeg kan ikke finde sådan et gitter.

Jeg tænker ikke på et pejsegitter, for det kan - så vidt jeg har forstået - ikke skrues fast så det ikke kan rykke sig?

Er der nogle der kan hjælpe? 

Hej fra

Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

XXSS

Vi har købt et alm. hvidt gitter til vores trappe og så en forlænger i ikea - da gitteret i sig selv ikke var langt nok. Og vores sidder fast.

Anmeld

24. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg har kun hørt om et alm. trappe gitter, også den til brændeovnen, som du selv beskriver
Men, ellers kig på Kære Børn's, ønskebørn eller babysam's hjemmeside, alt afhængig af hvad du bor tættest på.
De har alle slags gitter, som der findes

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Tanja78 skriver:

Vi har købt et alm. hvidt gitter til vores trappe og så en forlænger i ikea - da gitteret i sig selv ikke var langt nok. Og vores sidder fast.

Okay, men vores skal gå ligesom et U. 

Ihh svært at forklare. Men det skal ikke være en lang låge hvis det giver mening.

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

Zette skriver:

Okay, men vores skal gå ligesom et U. 

Ihh svært at forklare. Men det skal ikke være en lang låge hvis det giver mening.

Sådan der eller?

Anmeld

24. februar 2011

Mette.

Zette skriver:

Er der nogle der ved hvad sådan et børnegitter med flere sider hedder eller hvor jeg kan få fingre i det. Vi har en potentiel farlig trappe uden "indhegning" og efter at Malou er begyndt at komme godt rundt på 1.sal tænker jeg det er tid til at få fjernet den fare - men jeg kan ikke finde sådan et gitter.

Jeg tænker ikke på et pejsegitter, for det kan - så vidt jeg har forstået - ikke skrues fast så det ikke kan rykke sig?

Er der nogle der kan hjælpe? 

Hej fra

Zette

De er diverse gitre på tilbud i Bilka i den her uge. Prøv at tjekke deres tilbudsavis og se om ikke der er noget der kan bruges der.

Ellers bare babysam også diverse, men der er prisen lidt højere.

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

http://www.dba.dk/gitter-braendeovn-mygate/id-72141447/

Hvis det er noget lig det her, så vil jeg tro, at du kan skruedet fast i væggen med en skruemaskine eller lave nogle smarte hængsler.

Det koster hvis 950 i babysam

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Tanja78 skriver:

http://www.dba.dk/gitter-braendeovn-mygate/id-72141447/

Hvis det er noget lig det her, så vil jeg tro, at du kan skruedet fast i væggen med en skruemaskine eller lave nogle smarte hængsler.

Det koster hvis 950 i babysam

øv gad godt at have købt det brugte.

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

Zette skriver:

øv gad godt at have købt det brugte.

Spørg sælger om han har fået solgt det..

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Tanja78 skriver:

Spørg sælger om han har fået solgt det..

Han bor alt for langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.