Piger, kan I hjælpe mig?? Smerter i underlivet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Filippa & Liva

RiUL skriver:

Ja, det gør der Men jeg regnede godt nok ikke med at det kunne gøre så ondt  

Det går fint, kvalmen er på vej retur -Heldigvis! Og jeg er begyndt at blive meget oppustet

Hvad med dig smukke? Læste at du har meget kvalme? Føler med dig, synes virkelig ikke det var særlig sjovt at ha den frygtelige kvalme hele tiden

Dejligt at høre din kvalme er på vej retur!

Jeg lider rigtig meget af kvalme for tiden, så meget at lægen har sygemeldt mig..  det er rigtig øv med kvalmen men nu skal jeg fremover prøve akupunktur så lad os håbe det kan hjælpe!

Skal til mit 1. lægebesøg her på mandag og glæder mig som et lille barn, forhåbentlig får vi snart svar på hvor langt jeg er henne.

Men dejligt at høre din graviditet ellers går godt, det er bare fantastisk og glæder mig til at følge dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

RiUL

BigBabyWish skriver:

Dejligt at høre din kvalme er på vej retur!

Jeg lider rigtig meget af kvalme for tiden, så meget at lægen har sygemeldt mig..  det er rigtig øv med kvalmen men nu skal jeg fremover prøve akupunktur så lad os håbe det kan hjælpe!

Skal til mit 1. lægebesøg her på mandag og glæder mig som et lille barn, forhåbentlig får vi snart svar på hvor langt jeg er henne.

Men dejligt at høre din graviditet ellers går godt, det er bare fantastisk og glæder mig til at følge dig!

Uha sikke noget Det er jeg ked af at høre.

Okay, det bliver spændende Så bliver du garanteret henvist til en scanning Da jeg var til en tidlig scanning, satte hun mig 3 dage tilbage, og da jeg så var til NF, satte hun mig en dag frem (altså begge gange ud fra mine beregninger) Så det er lidt usikkert i starten. Men altså så kan du da nogenlunde se hvor langt du er henne Bliver SÅ spændende

Jeg glæder mig bare til at man begynder at kunne se noget, nu ser jeg bare små tyk ud

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

RiUL skriver:

Uha sikke noget Det er jeg ked af at høre.

Okay, det bliver spændende Så bliver du garanteret henvist til en scanning Da jeg var til en tidlig scanning, satte hun mig 3 dage tilbage, og da jeg så var til NF, satte hun mig en dag frem (altså begge gange ud fra mine beregninger) Så det er lidt usikkert i starten. Men altså så kan du da nogenlunde se hvor langt du er henne Bliver SÅ spændende

Jeg glæder mig bare til at man begynder at kunne se noget, nu ser jeg bare små tyk ud

Ja, det vil jeg også tro vi gør..

om ikke andet kan vi få et ca. tal på hvor langt jeg er henne for lige nu har vi ingen idé.

Kan godt forstå du glæder dig til at få stor mave, tror det kommer lige pludselig og inden man får set sig om har man kæmpe mave.

Anmeld

24. februar 2011

RiUL

BigBabyWish skriver:

Ja, det vil jeg også tro vi gør..

om ikke andet kan vi få et ca. tal på hvor langt jeg er henne for lige nu har vi ingen idé.

Kan godt forstå du glæder dig til at få stor mave, tror det kommer lige pludselig og inden man får set sig om har man kæmpe mave.

Bliver rart at finde ud af det Og glæd dig til at se det lille hjerte blink til scanningen

Ja, puha garanteret aaaalt for stor  

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

RiUL skriver:

Bliver rart at finde ud af det Og glæd dig til at se det lille hjerte blink til scanningen

Ja, puha garanteret aaaalt for stor  

Jaaa, det bliver skønt !

det bliver da også vildt spændende når I skal til kønsscanning, har I nogen fornemmelse af hvad det bliver?

Anmeld

24. februar 2011

RiUL

BigBabyWish skriver:

Jaaa, det bliver skønt !

det bliver da også vildt spændende når I skal til kønsscanning, har I nogen fornemmelse af hvad det bliver?

Ja, det blir SÅ spændende at se om det er en lille dreng eller en lille pige der gemmer sig derinde  

Nej, slet ikke Men synes det er helt vildt at vi finder ud af det om under 14 dage. Så føler man lige pludselig at tiden bare er fløjet afsted Synes lige at jeg har været 4+0

Anmeld

24. februar 2011

betiinsen

jeg havde rigtig ondt fra uge 4-7, lå hjemme på toiletgulvet og græd. vi tog til lægevagten og de sagde at jeg "bare var ved at udvide mig", og nogle kunne mærke det meget mere end andre.. så tror det er det samme ved dig

Anmeld

12. marts 2011

MigSS

Hej, nu har jeg ikke læst alle kommentar der er skrevet, men du kan godt få ondt, hvis det fordi barnet flytter sig - så hvis der ikke har været noget siden, så kan det sagtens være derfor det ikke noget der er farligt overhovedet,

Det må bare ikke fortsætte for længe, da det så kan være blevet en graviditet uden for livmoderen..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.