Piger, kan I hjælpe mig?? Smerter i underlivet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

DLM

BigBabyWish skriver:

Min egen læge ringer heldigvis til mig i morgen ang. min kvalme, så må jeg lige forhøre mig ad der ang. smerterne også. 

super håber du snart får det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Tak for dit svar, søde... 

Jeg har før haft disse ligament smerter men ikke hvor de varede flere timer... Av av, det er ubehageligt. 

jeg vil prøve dit råd med at tage mandens boxershorts på da jeg desværre ikke ejer en varmedunk som jeg har hørt skulle hjælpe.. Håber min spire har det godt og at alt er som det skal være! 

Ja det har jeg nemlig hellere ikk.. Men læste også et sted (kan self ikke huske hvor) at det er ikk så godt a bruge varmepuder og lign. for meget. Når du er gravid.. Så ind og rod i mandens skuffe...

Tag evt. et fleecetæppe og læg det omkring maven hele vejen om til ryggen.. Det gjorde underværkere...

Anmeld

24. februar 2011

metski83

Har først lige læst i dag, håber du har det bedre nu ????

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Har først lige læst i dag, håber du har det bedre nu ????

Jeg har slet ikke ondt i dag, gudskelov, men ligger stadig sygemeldt pga. kvalme.

men jeg kunne da endelig falde i søvn igår ved en midnatstid, håber ikke det er smerter som vender tilbage igen!

Anmeld

24. februar 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Jeg har slet ikke ondt i dag, gudskelov, men ligger stadig sygemeldt pga. kvalme.

men jeg kunne da endelig falde i søvn igår ved en midnatstid, håber ikke det er smerter som vender tilbage igen!

Det var godt at høre

Anmeld

24. februar 2011

JustMe

BigBabyWish skriver:

Rigtig mange oplever menstruationslignende smerter, og de kan være rigtig stærke; så det behøver slet ikke være et alarmsignal.

Mine begyndte så småt i uge 4-5 stykker og blev så stærkere...nogle gange havde jeg der flere gange om dagen i flere timer ad gangen. Først en gang i starten af 2. trimester, forsvandt de igen, og jeg runder lige om snart 28+0 med en pt. meget livlig baby i maven

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

JustMe skriver:

Rigtig mange oplever menstruationslignende smerter, og de kan være rigtig stærke; så det behøver slet ikke være et alarmsignal.

Mine begyndte så småt i uge 4-5 stykker og blev så stærkere...nogle gange havde jeg der flere gange om dagen i flere timer ad gangen. Først en gang i starten af 2. trimester, forsvandt de igen, og jeg runder lige om snart 28+0 med en pt. meget livlig baby i maven

Jeg havde det nemlig også i flere timer igår aftes men ifølge lægen lød det ikke på ham som om han havde hørt om det før..men det er heldigvis gået over igen, man bliver bare så bekymret nogle gange..  tillykke med den dejlige aktive bebs i mavsen!

Anmeld

24. februar 2011

RiUL

Hej smukke  

Kan læse du ikke har ondt mere, og hvor er det dejligt!

Lige da jeg havde fundet ud af at jeg var gravid, blev jeg syg, feber, influenza og ondt i halsen. Og udover det så havde jeg de vildeste mens-smerter, og jeg var også urolig bange. Vågnede flere gange i løbet af natten pga smerterne.

Fik fat i lægen dagen efter, og hun fortalte mig at det faktisk var meget normalt at nogle havde SÅ voldsomme smerter i starten af deres graviditet.

Knuuus 

Anmeld

24. februar 2011

Filippa & Liva

RiUL skriver:

Hej smukke  

Kan læse du ikke har ondt mere, og hvor er det dejligt!

Lige da jeg havde fundet ud af at jeg var gravid, blev jeg syg, feber, influenza og ondt i halsen. Og udover det så havde jeg de vildeste mens-smerter, og jeg var også urolig bange. Vågnede flere gange i løbet af natten pga smerterne.

Fik fat i lægen dagen efter, og hun fortalte mig at det faktisk var meget normalt at nogle havde SÅ voldsomme smerter i starten af deres graviditet.

Knuuus 

Hej smukke!

Tusind tak for dit svar!

Jeg regnede egentlig også med at det var ganske normalt, der sker jo så meget med kroppen og alting udvider sig, men alligevel blev vi lidt bekymrede.. heldigvis gik det over igen.

Hvordan går det ellers med dig og mavsen?

Anmeld

24. februar 2011

RiUL

BigBabyWish skriver:

Hej smukke!

Tusind tak for dit svar!

Jeg regnede egentlig også med at det var ganske normalt, der sker jo så meget med kroppen og alting udvider sig, men alligevel blev vi lidt bekymrede.. heldigvis gik det over igen.

Hvordan går det ellers med dig og mavsen?

Ja, det gør der Men jeg regnede godt nok ikke med at det kunne gøre så ondt  

Det går fint, kvalmen er på vej retur -Heldigvis! Og jeg er begyndt at blive meget oppustet

Hvad med dig smukke? Læste at du har meget kvalme? Føler med dig, synes virkelig ikke det var særlig sjovt at ha den frygtelige kvalme hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.