Kære piger... 
Er bange og ked af det lige nu. 
Omkring kl. 20 begyndte jeg at få ondt i underlivet, det føltes som menstruationssmerter og vil gå udfra det er de såkaldte ligamentsmerter.. Som nygravid læser jeg om det på nettet og kan læse mig frem til at ligament smerter burde være: "kortvarige små jag og niv/smerter i underlivet som burde forsvinde efter kort tid."
Mit problem er så bare at de ikke er forsvundet og sidder stadig med smerterne..
jeg har ikke blødt eller lign.
Da jeg har ondt og er bekymret vælger vi at ringe til vagtlægen for lige at høre ad, om ikke andet for at blive beroliget lidt..
Jeg skulle aldrig have ringet!! 
får fat i en eller anden gammel tosse som intet kan høre og som tilsydenladende heller intet kan forstå..
jeg starter med at lægge ud med at fortælle at jeg er første gangs gravid og bekymret og forklarer så min sag..
gud hjælpe mig, om han så ikke spørger mig bagefter: "har du andre børn?" hvortil jeg svarer nej, og gentager at jeg er første gangs gravid..
Manden i den anden ende af røret holder en laaaaaang pause og lyder mest af alt som en der er røv ligeglad hvortil han så siger til mig:
"jamen hvis du er ved at abortere er du ved at abortere, det kan jeg ikke gøre noget ved... Gå ind og sov." 
jeg ved godt at de er læger og de gør deres bedste men nu er jeg endnu mere bange end før og ked af det. 
Er det normalt at have ligament smerter i længerevarende tid??
Anmeld