Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: DET ER EN SKRØNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man får IKKE hængebryster af amning! Hængebryster ligger i generne og er hormonbestemt - ligesom med strækmærker. Nogen får dem og nogen gør ikke. Det er den værste skrøne, overtro og skræmmehistorie, der gør at folk vælger amning fra. Jeg har indtilvidere ammet i 4 år og mine bryster hænger IKKE. Jeg kan ikke engang have en blyant inde under og den bliver hængene.Hvis du har gener der reagerer på hænge-bryst hormonerne vil du få dem uanset. Kender så mange flere der har bryster ned til navlen, der er yngre end mig og aldrig har ammet et barn, end folk der ammer.Tilgengæld beskytter amning mod brystkræft. Jo længere du ammer, jo mindre er risikoen for at få brystkræft.
DET ER EN SKRØNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man får IKKE hængebryster af amning! Hængebryster ligger i generne og er hormonbestemt - ligesom med strækmærker. Nogen får dem og nogen gør ikke. Det er den værste skrøne, overtro og skræmmehistorie, der gør at folk vælger amning fra. Jeg har indtilvidere ammet i 4 år og mine bryster hænger IKKE. Jeg kan ikke engang have en blyant inde under og den bliver hængene.Hvis du har gener der reagerer på hænge-bryst hormonerne vil du få dem uanset. Kender så mange flere der har bryster ned til navlen, der er yngre end mig og aldrig har ammet et barn, end folk der ammer.Tilgengæld beskytter amning mod brystkræft. Jo længere du ammer, jo mindre er risikoen for at få brystkræft.
så må jeg lige høre min mor ad om hun har hænge pattermange tak for hjælpen så fik jeg det på plads
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Brams skriver: Har jeg også hørt - det er graviditeten og ikke amningen der gør at brysterne bliver tungere
Har jeg også hørt - det er graviditeten og ikke amningen der gør at brysterne bliver tungere
Jepsen, og så må det jo være med noget med når de "bliver tømt" at det ses
fønix skriver: så må jeg lige høre min mor ad om hun har hænge pattermange tak for hjælpen så fik jeg det på plads
UW
så må jeg have et skjult 2. barn...
ja når alt kommer til alt, så er det nok MEGET individuelt
For mig passer det indtil videre, de hænger ja, men de er flotte fyldige stadigvæk
Ang. arv...så fik jeg både hængebabser og strækmærker og min kære mor har ingen af delene...så man kan jo arve fra andre end mutti.. og ja, så er det det med vægten også..det er det der smadrer mest og som helt sikkert også gav mine dødsstødet...
Søde, det eer da slet ikke noget du skal bekymrer dig om nu, det var da for dumt En graviditet har følger med, men det er minimalt i forhold til den store gave du får ud af det jo man vil self helst være det foruden, meeeeeeeen sådan er det jo Håber det går godt med det hele
Zafir skriver: Tilgengæld beskytter amning mod brystkræft. Jo længere du ammer, jo mindre er risikoen for at få brystkræft.
Tilgengæld beskytter amning mod brystkræft. Jo længere du ammer, jo mindre er risikoen for at få brystkræft.
Præcis!
Nadia Foged skriver: Søde, det eer da slet ikke noget du skal bekymrer dig om nu, det var da for dumt En graviditet har følger med, men det er minimalt i forhold til den store gave du får ud af det jo man vil self helst være det foruden, meeeeeeeen sådan er det jo Håber det går godt med det hele
self får jo en kæmpe ting ud af det, det var bare fordi der er så mange der siger det ene og det andet, så ville jeg bare gerne finde ud af hvad der passede
regner ikke med de hænger nede ved navlen efter jeg har født men lidt mere end normalt gør de nok heh
det går super med det hele indtil videre, håber også det går godt med dig og vi må da snart liiige skrive sammen igen
fønix skriver: self får jo en kæmpe ting ud af det, det var bare fordi der er så mange der siger det ene og det andet, så ville jeg bare gerne finde ud af hvad der passede regner ikke med de hænger nede ved navlen efter jeg har født men lidt mere end normalt gør de nok heh det går super med det hele indtil videre, håber også det går godt med dig og vi må da snart liiige skrive sammen igen
Ah mon dog også må du jo bare træne efter hvis det er Hehehe
Nadia Foged skriver: Ah mon dog også må du jo bare træne efter hvis det er Hehehe
hehe ja præcis der er ikke noget der ikke kan klares med træning .....eller noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128