hænge bryster ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.201 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

fønix

hej tøser

jeg har et spørgsmål, jeg har fået at vide hvis man ikke ammer så kommer ens bryster ikke til at ''hænge'' nær så meget som hvis man ammer.. er der nogen som ved om det er rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Joko

jeg har hørt de kan gøre det alligevel noget med gener og alder.

Men amning hjælper måske på det går lidt hurtigere.

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

Hm. Er blevet fortalt at amning intet har med det at gøre, "skaden" er sket under graviditeten, hvilket, synes jeg, giver mening

Anmeld

23. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dinna88 skriver:

Hm. Er blevet fortalt at amning intet har med det at gøre, "skaden" er sket under graviditeten, hvilket, synes jeg, giver mening

Det er det samme jeg har læst/hørt

Anmeld

23. februar 2011

Aves.

Det er når du er gravid og mælkekirtlerne udvider sig og maser fedtvævet at brystet bliver mere slaps...da fedtet ikke igen udvider sog når kirtlerne får normalstørrelse....et anden faktor som har indvirkning på brysterne er vægtøgning og efterfølgende tab....men altså, det er jo ikke alle, langt fra alle der får hængedutter...har en idé om at jo større jo værre...

Anmeld

23. februar 2011

Kongmulle

fønix skriver:

hej tøser

jeg har et spørgsmål, jeg har fået at vide hvis man ikke ammer så kommer ens bryster ikke til at ''hænge'' nær så meget som hvis man ammer.. er der nogen som ved om det er rigtigt?

Hej Du

Det er en gammel skrøne, det passer ikke.

Dét dine bryster vil ændre sig, gør de under din graviditet

IKKE bagefter

Anmeld

23. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hænger ikke mere pga amnind, skaden er sket når man er gravid

Anmeld

23. februar 2011

fønix

arh okay jamen så blev jeg det klogere, tusind tak for svar så er skaden sket, godt de ikke er så store og så må jeg bare passe på med ikke at tage 40kg på  hehe

Anmeld

23. februar 2011

LotteGabriella

jeg har hørt, at det først er efter 2. barn at de bliver flade og kedelige

Anmeld

23. februar 2011

ønskebørn74

Eva. skriver:

Det er når du er gravid og mælkekirtlerne udvider sig og maser fedtvævet at brystet bliver mere slaps...da fedtet ikke igen udvider sog når kirtlerne får normalstørrelse....et anden faktor som har indvirkning på brysterne er vægtøgning og efterfølgende tab....men altså, det er jo ikke alle, langt fra alle der får hængedutter...har en idé om at jo større jo værre...

uuuuhhh... så bliver mine slemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.