hænge bryster ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

fønix

ønskebarn74 skriver:

uuuuhhh... så bliver mine slemme

men husk hvad du får ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Ayasmor

LotteGabriella skriver:

jeg har hørt, at det først er efter 2. barn at de bliver flade og kedelige

så må jeg have et skjult 2. barn...

Anmeld

23. februar 2011

slettet_7530

fønix skriver:

hej tøser

jeg har et spørgsmål, jeg har fået at vide hvis man ikke ammer så kommer ens bryster ikke til at ''hænge'' nær så meget som hvis man ammer.. er der nogen som ved om det er rigtigt?

En graviditet gør at huden ved brystet bliver slappere og har derfor intet at gøre med om man ammer eller ej

Anmeld

23. februar 2011

Kløver

fønix skriver:

hej tøser

jeg har et spørgsmål, jeg har fået at vide hvis man ikke ammer så kommer ens bryster ikke til at ''hænge'' nær så meget som hvis man ammer.. er der nogen som ved om det er rigtigt?

I Politikkens graviditetsbog, står der at det ikke er amningen der gør forskellen, har også læst det andre men kan ikke lige huske på stående fod hvor, men der står ihvertfald at brysterne forandres under graviditeten, og det ikke er amningen som gør det

Anmeld

23. februar 2011

Kvindemin

LotteGabriella skriver:

jeg har hørt, at det først er efter 2. barn at de bliver flade og kedelige

Passer ikke!!! Har hørt det modsatte, og hos mig var det det modsatte!!!!
Og juhuuuuu for at mit 2 barn gav mig lækre bryster  Hehe.

Anmeld

24. februar 2011

NoName

Eva. skriver:

Det er når du er gravid og mælkekirtlerne udvider sig og maser fedtvævet at brystet bliver mere slaps...da fedtet ikke igen udvider sog når kirtlerne får normalstørrelse....et anden faktor som har indvirkning på brysterne er vægtøgning og efterfølgende tab....men altså, det er jo ikke alle, langt fra alle der får hængedutter...har en idé om at jo større jo værre...

Må erklære mig enig med dig her Eva...

hilsen hende der fik gigantiske babbelapper under graviditet og amning og nu har små hudflapper tilbage efter endt amning...

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

fønix skriver:

hej tøser

Der vil altid ske en vis afslapning af muskulatur og hud, når man har været gravid og har ammet, fordi der følger en brystforøgelse med under begge dele.
Og dette vil også forekomme hvis du IKKE ammer.
Så du kan hverken gøre til eller fra.
Nogle får bare hængebabser, andre får ikke..og nogle får endda mindre bryster, så som der bliver sagt, så er det genbestemt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. februar 2011

Brams

Dinna88 skriver:

Hm. Er blevet fortalt at amning intet har med det at gøre, "skaden" er sket under graviditeten, hvilket, synes jeg, giver mening

Har jeg også hørt - det er graviditeten og ikke amningen der gør at brysterne bliver tungere

Anmeld

24. februar 2011

Zafir

fønix skriver:

hej tøser

DET ER EN SKRØNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man får IKKE hængebryster af amning! Hængebryster ligger i generne og er hormonbestemt - ligesom med strækmærker. Nogen får dem og nogen gør ikke.
Det er den værste skrøne, overtro og skræmmehistorie, der gør at folk vælger amning fra.
Jeg har indtilvidere ammet i 4 år og mine bryster hænger IKKE. Jeg kan ikke engang have en blyant inde under og den bliver hængene.

Hvis du har gener der reagerer på hænge-bryst hormonerne vil du få dem uanset. Kender så mange flere der har bryster ned til navlen, der er yngre end mig og aldrig har ammet et barn, end folk der ammer.

Tilgengæld beskytter amning mod brystkræft. Jo længere du ammer, jo mindre er risikoen for at få brystkræft.

Anmeld

24. februar 2011

Mille83

Ayasmor skriver:

så må jeg have et skjult 2. barn...

HAHA me too 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.