Mille83 skriver:
Vi tilbyder hende forskellige ting til hvert måltid.
Dv frokost, både rugbrød med en eller anden slags pålæg, en eller anden form for grød samt frugt eller grønsager.
Men hun er blevet SÅ meget bedre, hun spiser virkelig hvad der bliver serveret, og enkelte gange hvor hun ikke gør, ja så laver jeg yoghurt med havregryn i for og "fylde" op, for den er 1000% sikker hver gang.........Også prøver jeg dagen efter med det samme mad igen.
Min SP samt diverse veninder (pædagoger) har sagt der ikke er noget babyer ikke kan li, det er måske bare ikke dagen eller tidspunktet der er korrekt, så jeg prøver igen, selvom hun har afvist det nogle gange, men tvinger ALDRIG mad i hende.
Vi fik en madplan af vores SP og hver gang hun gjorde tegn til at hun ikke ville stoppede vi.
I starten var det 2 tsk grød om morgenen, og ihhh det var hårdt og pakke maden væk når hun afviste
efter så lidt.
Nu spiser hun måske 5 tsk om morgenen, på gode dage 10. og resten af dagen er hun rigtig god til og spise.
Vi skal faktisk til kontrolvejning idag, og hun har da fået lidt sul på kroppen nu 
Men jeg laver da tit hendes livretter så hun spiser det mere, og det er boller i karry, hjemmelavet lasagne samt kartoffelmos med pastinak eller jordskokker.
Også får hun nogle pastaskruer selv og sidde med, for dem er hun også blevet ret vild med på det seneste....

Jamen det er lidt det samme vi gør, vi tilbyder også forskellige ting til hvert måltid, men som regel spsier hun bare kun 1-2 tsk. Også selvom det er noget hun før har spist og godt kan lide.
men jeg er lidt mere rolig nu, det er rart at høre det ikke kun er her hjemme det er sådan i en periode.
Jeg har nemlig også haft en indstilling, at der ikke er noget hun ikke kan lide, men er begyndt at vakle lidt i min tro på det. Men tror jeg vil sige til mig selv, som du skrev ’at det nok ikke lige var i dag,så’.
Tror måske også det hjælper lidt hvis jeg selv tager det lidt mere afslappet, så det vil jeg prøve. Her er det desværre bare aftensmaden der er det største problem, det har hun ikke spist endnu, og det er uanset hvad vi servere. Men tror bare jeg skal slappe af, men det er som du siger hårdt at pakke maden væk igen efter bare 2 tsk. Eller en total afvisning.
Håber kontrol vejningen går godt for jer i dag
Clara er heldig vis født stor (4150g) og har i al den tid jeg har ammet fulgt sin kurve rigtig flot, så hun har lidt ekstra at tage af, men hun har ikke taget på i 1½ mdr. nu, så hun er faldet ud af sin kurve.
Pasta skruer er også et hit her, men hun spiser jo kun 1 eller 2 i løbet af et aftensmåltid, men det er jo også bedre end ingen ting.
Tak for dine svar