min søn har fået noget udslæt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

DLM

jannebjerre skriver:

Hvordan er det?? altså er det tørt eller væskende??

ingen af delene  det er der bare sådan nogle bløde plamager der er røde og hævede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Koen.

aner ikke hvad det er, men det ligner ikke skoldkopper, jeg havde skoldkopper for 8 mdr siden de så sådan ud i starten
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

jeg synes det godt kunne ligne noget klor -allergisk reaktion. jeg har allergi-reaktion på klor og alt andet slags vand uanset hvor jeg er, og jeg ser altid sådan ud som din søn gør efter jeg har været i svømmehallen, mit går væk efter et lille døgns tid.

men min vand reaktion er sådan nogen små knopper der er røde rundt om og som klør rigtig meget, og jeg er altid nupret når jeg kommer ud af badet fx..
har et billed et sted af det men ja... det vel ligemeget (:

godt råd : lægen (: og godbedring med ham

Anmeld

23. februar 2011

DLM

aner ikke hvad det er, men det ligner ikke skoldkopper, jeg havde skoldkopper for 8 mdr siden de så sådan ud i starten

nej det ligner godt nok ikke skoldkopper det han har

Anmeld

23. februar 2011

DLM

TinaMajdah91Juel skriver:

jeg synes det godt kunne ligne noget klor -allergisk reaktion. jeg har allergi-reaktion på klor og alt andet slags vand uanset hvor jeg er, og jeg ser altid sådan ud som din søn gør efter jeg har været i svømmehallen, mit går væk efter et lille døgns tid.

men min vand reaktion er sådan nogen små knopper der er røde rundt om og som klør rigtig meget, og jeg er altid nupret når jeg kommer ud af badet fx..
har et billed et sted af det men ja... det vel ligemeget (:

godt råd : lægen (: og godbedring med ham

det tror jeg også det er, for han virker ikke sløj åhh tak det lættede lidt . så er jeg ret sikker på det ikke er noget alvorligt, man bliver jo helt forskrækket når man ser sådan noget på sådan en bette en og man er første gangs mor men hvis det stadig er der i morgen tager vi til lægen.

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

DLM skriver:

det tror jeg også det er, for han virker ikke sløj åhh tak det lættede lidt . så er jeg ret sikker på det ikke er noget alvorligt, man bliver jo helt forskrækket når man ser sådan noget på sådan en bette en og man er første gangs mor men hvis det stadig er der i morgen tager vi til lægen.

om ikke andet hvis det er væk imorgen, så ring eller ta til lægen alligevel og vis billederne du har taget

Anmeld

23. februar 2011

DLM

TinaMajdah91Juel skriver:

om ikke andet hvis det er væk imorgen, så ring eller ta til lægen alligevel og vis billederne du har taget

det vil jeg gøre

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

DLM skriver:

det vil jeg gøre

super håber du laver en update forsat god aften (:

Anmeld

24. februar 2011

DLM

Majdahls skriver:

super håber du laver en update forsat god aften (:

øv det er blevet være, nu er hans numse og mave også fyldt med røde plamager så vi skal til læge her kl 12.

Anmeld

24. februar 2011

JuelZ

DLM skriver:

øv det er blevet være, nu er hans numse og mave også fyldt med røde plamager så vi skal til læge her kl 12.

det er jeg ked af at høre, håber virkelig de kan svare på hvad det er! og håber det ik kommer til at klø o.lign. så bliver det først rigtig slemt endnu en gang godbedring og venter på update senere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.