min søn har fået noget udslæt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.259 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

DLM

Hej

min søn har fået noget udslæt, han opfører sig som han plejer og har ikke feber. har en ide om at det er pga. vi var i svømmehal i går for 1. gang, men vil da lige høre jeres mening om det er noget i har set før?

knus DLM

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

DLM

slet ingen?

Anmeld

23. februar 2011

birthee

Hmm, ingen anelse, men god bedring med ham... Det ser da lidt voldsomt ud - kan det være klor han reagerer på???

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

måske han ikke kan tåle klor

Anmeld

23. februar 2011

TTM

Tænker også at han ikke kan tåle klor... I har ikke skiftet vaskepulver eller lign ?

God bedring med ham....!

Anmeld

23. februar 2011

DLM

kom lige til at tænke på kan det være begyndende skoldkopper?

Anmeld

23. februar 2011

DLM

TykkeTrunteMor skriver:

Tænker også at han ikke kan tåle klor... I har ikke skiftet vaskepulver eller lign ?

God bedring med ham....!

det er en måneds tid jeg lige prøvede et andet mærke vaskepulver, burde han ikke ha reageret noget før hvis det var det? jeg håber det er klor han ikke kan tåle og det snart går væk

Anmeld

23. februar 2011

TTM

DLM skriver:

det er en måneds tid jeg lige prøvede et andet mærke vaskepulver, burde han ikke ha reageret noget før hvis det var det? jeg håber det er klor han ikke kan tåle og det snart går væk

jo det burde han ha' reageret på noget før så... Det ligner ikke skoldkopper, som jeg kender dem, men hvis det ikke er blevet bedre i morgen, så ring til lægen. Det kan jo være nødvendigt med en behandling eller lign. Plus det ville være rart for jer og vide hvorfor han er slået sådan ud...

Anmeld

23. februar 2011

DLM

TykkeTrunteMor skriver:

jo det burde han ha' reageret på noget før så... Det ligner ikke skoldkopper, som jeg kender dem, men hvis det ikke er blevet bedre i morgen, så ring til lægen. Det kan jo være nødvendigt med en behandling eller lign. Plus det ville være rart for jer og vide hvorfor han er slået sådan ud...

okay.. jo det vil jeg gøre, for synes godt nok det ser slemt ud

Anmeld

23. februar 2011

jannebjerre

DLM skriver:

Hej

min søn har fået noget udslæt, han opfører sig som han plejer og har ikke feber. har en ide om at det er pga. vi var i svømmehal i går for 1. gang, men vil da lige høre jeres mening om det er noget i har set før?

knus DLM

Hvordan er det?? altså er det tørt eller væskende??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.