Dine fremtidsdrømme (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Sees

BetinaMikkel skriver:

Ja det er mine, havde altid sagt at mit første barn skulle komme inden jeg blev 25.

Har fundet jordens bedste kæreste og far til min søn. Det er op til ham om vi bliver gift inden jeg fylder 30, vi er forlovet - så jeg kan da håber.. Thi..

Har uddannelse og fast arbejde - vi flytter i weekenden i en større lejlighed med plads til børn - så jeg er godt tilfreds..

Hvad med dig og dine drømme?

Jamen jeg havde, ligesom så mange andre, drømmen om kernefamilien, samme far til mine unger, uddannelse osv.

Sådan er det overhovedet ikke blevet.

Jeg har en søn, som ikke ser sin far - Måtte droppe min uddannelse grundet graviditet, angst og depression - Er dog startet op igen, og er RIGTIG glad for det.

MEN, jeg elsker mit liv som det er nu - Det kunne selvfølgelig have været perfekt med en mand, og sådan - Men vi klarer os fint uden, og har ikke travlt med at finde en.
Han kommer når, og HVIS han kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Becks

Sees. skriver:

Hej I skønne piger

Blev lige lidt nysgerrig, så jeg håber der er nogen der vil dele med mig
Hvordan ser jeres liv ud nu, i forhold til hvad I havde af drømme, og tanker, da I var yngre?
Har I fået drømmene opfyldt, eller er det gået stik modsat?

Her er det gået stik modsat

Har altid drømt om, at blive arkæolog eller pædagog, finde manden i mit liv, få 7 børn, adoptere det 8´ende, skulle blive mor inden jeg blev 25 år.

Idag er jeg 27, single, ingen børn, er udd. SSH´er (hvilket er mit drømmejob den dag idag)

Grundet min barndom, har jeg ikke fundet manden i mit liv, grundet PCO har jeg ikke fået børn. Men jeg er igang med nogle markante ændringer i mit liv, som gør jeg er på rette vej mod drømmene

Anmeld

23. februar 2011

Lise

Jeg har haft tusindevis af planer, som har ændret sig som tiden er gået.. men jeg synes faktisk altid at ting er lykkedes for mig, trods vejen har slået nogle sving engang imellem og der har været nogle omveje. Min drøm for fremtiden var mand, to børn, godt stabilt liv med god økonomi... Jeg har manden og de to børn, et godt liv, og økonomien er ok - den bliver forhåbentlig bedre med tiden. Har også drømt om uddannelse, men har aldrig haft en drømmeuddannelse. Men jeg startede med Ha(jur.), og blev enig med mig selv at gennemføre uanset hvad. Og det gjorde jeg. Startede cand.merc.aud, og prøver stadig at komme igennem - men det holder hårdt. Det er ikke så vigtigt for mig mere - jeg har endelig fået et job som jeg bare er skide glad for, men det er kun 20 timer om ugen da der skulle være plads til studiet, så nu er min drøm at enten så flyver tiden og jeg bliver snart kandidat, eller også tilbyder de mig fuld tid til en god løn. Jeg håber mest på det sidste, men det første er mest fornuftigt..

Jeg tror den eneste rigtige drøm jeg havde for fremtiden var at få to sunde børn, og det er jo gået i opfyldelse. Planen var jo så at jeg skulle være færdig med både uddannelse og at føde børn når jeg ramte de 30, og det nåede jeg ikke helt....men det er en bagatel

Anmeld

23. februar 2011

N&J

Jeg har altid ville være pædagog og arbejde med unge på en ungdomspension, og havde drømmen om at blive mor inden jeg var 25 og selvfølgelig have manden i mit liv... 

Og ja, jeg er uddannet pædagog og har arbejdet indenfor det felt, jeg blev gravid lige inden jeg fyldte 26, og manden ja han lader sig vente på sig..

Jeg har så måtte revurdere min drømme for fremtiden, fordi virkeligheden ikke stemte overens med mine forestillinger om hvordan mit liv skulle være i en alder af 28 år.. men jeg har fundet ud af i hvilken retning mit liv skal (er ved at uddanne mig til lærer - så jeg kan arbejde på en efterskole/højskole), vil gerne efter endt uddannelse flytte til en ø i dk, så Nikita får de muligheder for udfoldelse jeg ønsker hun skal have, derefter v il jeg gerne til udlandet, enten som del i et program med dårlig stillet børn i verden eller flytte til udlandet og blive lærer måske NZ eller Australien, men hvor er ikke så vigtigt, blot at vi kommer afsted. Og så ville drømmen jo selvfølgelig være at jeg møder manden i mit liv (som kan blive faderen i Nikitas liv) ind imellem alle disse drømme og planer for fremtiden.. 

Håber så oveni at jeg på et tidspunkt kan uddanne mig til studievejleder og blive ved med løbende at efteruddanne mig.. 

Anmeld

23. februar 2011

132319

Jeg synes jeg har rigtig meget af det jeg har drømt om. En god uddannelse (dog ikke noget job ) og to fantastiske børn.

Mit højeste ønske pt. må være at finde den mand jeg skal leve resten af mit liv sammen med. Jeg har ikke travlt med at finde ham men glæder mig til at han dukker op 

Anmeld

23. februar 2011

mariamiss6

Lige nu drømmer jeg om i MEGET NÆR fremtid at kaste en kæmpe tallerken fuld coco pop chrunches i gabet

Må vidst hellere rejse mig og ordne det med det samme, så jeg kan komme i seng....

Anmeld

23. februar 2011

twinny

puhhaa...

Ja indtil videre gør det faktisk--

Jeg har en dejlig mand som jeg skal have et barn med...

Jeg er færdig til sommer med HF med et god gennemsnit (indtil videre), så jeg kan komme ind på drømmeuddannelsen, hvor jeg vil læse veterinærmedicin eller Hav eller mikrobiologi.  efter jeg har været på barsel. (det lyder godt nok nørdet)

Jeg har dog ikke drømmeboligen endnu. Men det kommer forhåbentlig.

Så ja nogelunden..

Sikke en hyggelig tråd...

Anmeld

23. februar 2011

Hasselnødden

Jeg kan slet ikke sammenligne de drømme jeg havde som teenager med det jeg har nu  men det er jo kun til det bedre  

Jeg elsker mit liv i det store hele med alle de facetter det har,  mit livs partner - kærligheden, forståelsen, empatien, tilliden, troskaben, nærheden er hos mig, vores søn er blevet skabt i kærlighedens lys og er i rivende udvikling som 1 årig  vi bor som jeg er vokset op, på landet i et lille hus med en dejlig kat. Har set meget af verden og med min lille familie håber jeg meget at få set resten af det vi vil se (bare her i det her halvår skal jeg til Malta (arbejde) og Tenerife og manden skal til Irland (arbejde) og Tenerife - Elias skal til Tenerife)  Jeg er færdiguddn. pædagog jan. 2012 og manden er udd. pædagog så vi har begge samme interesse i mennesker - hos forskell. målgrupper indenfor faget.

De næste planer er: Navnefest (hemmeligt bryllup) 2. juni 2011, bryllupsrejse 7-14 juni 2011 og så håber vi at købe eget hus, stadigvæk på landet med plads til flere dyr (det er nok mest mit ønske) nedlagt landbrug, gård, hus med lokaler f.eks. Og jeg tænker at jeg vil åbne et hjem for mishandlede katte hvor de kan være indtil jeg ser dem igen efter Regnbuebroen  Med Elias ønsker vi at præsentere ham for forskellige kulturer og en snak om at bo i et andet land for en periode er på tegnebrættet.

Så ja, har bestemt fået mere end jeg nogensinde tidl. har drømt om eller håbet på blev opfyldt. Både manden og jeg deler en bagage fra barndommen, bare med forskelligt indhold og det arbejder vi hen imod at få kombineret sammen så vores forhold kan gro sundt videre  

Anmeld

24. februar 2011

eElak

Sallisørøver skriver:

altså nej det gør mit liv ikke.. havde heller aldrig forstillet mig med barn som 22årig og alene... hvem gider dog det...  

Klasse kommentar

For 10 år siden havde jeg ikke forestillet mig at jeg havde barn.. Jeg havde heller ikke forestillet mig at jeg var alene med det barn (eller deleforældre som den korrekte term vel er).

Selvom jeg var forvirret dengang, så havde jeg nok regnet med at jeg havde en eller anden form for uddannelse og var godt i gang med karrierelivet..
Jeg er dog færdig om 3-4 måneder!!!

jeg havde ikke forestillet mig at arbejde i kontor, men mere aktivt med mennesker.. Men Jeg har fundet en kombimåde at gøre det på, idet jeg har lært mig selv bedre at kende...

Så jeg står muligvis til at sadle om, hvis jeg står som arbejdsløs når jeg er færdig. (venter på svar fra et mega spændende job i morgen)...

Så... Nej livet blev ikke som jeg regnede med, men kendte heller ikke mig selv dengang..

Anmeld

24. februar 2011

Kamulla

KaLee skriver:

Klasse kommentar

For 10 år siden havde jeg ikke forestillet mig at jeg havde barn.. Jeg havde heller ikke forestillet mig at jeg var alene med det barn (eller deleforældre som den korrekte term vel er).

Selvom jeg var forvirret dengang, så havde jeg nok regnet med at jeg havde en eller anden form for uddannelse og var godt i gang med karrierelivet..
Jeg er dog færdig om 3-4 måneder!!!

jeg havde ikke forestillet mig at arbejde i kontor, men mere aktivt med mennesker.. Men Jeg har fundet en kombimåde at gøre det på, idet jeg har lært mig selv bedre at kende...

Så jeg står muligvis til at sadle om, hvis jeg står som arbejdsløs når jeg er færdig. (venter på svar fra et mega spændende job i morgen)...

Så... Nej livet blev ikke som jeg regnede med, men kendte heller ikke mig selv dengang..

hehe jo ikke men som jeg ikke gider være alene med min søn.. men det da ikke noget man gider drømme om nu drømmer jeg da heller om at nr. 2 skulle være hvor jeg skulle være alene... man drømmer jo helst om at finde kærligheden at formere sig med og blive sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.