Jeg kan slet ikke sammenligne de drømme jeg havde som teenager med det jeg har nu
men det er jo kun til det bedre
Jeg elsker mit liv i det store hele med alle de facetter det har, mit livs partner - kærligheden, forståelsen, empatien, tilliden, troskaben, nærheden er hos mig, vores søn er blevet skabt i kærlighedens lys og er i rivende udvikling som 1 årig
vi bor som jeg er vokset op, på landet i et lille hus med en dejlig kat. Har set meget af verden og med min lille familie håber jeg meget at få set resten af det vi vil se (bare her i det her halvår skal jeg til Malta (arbejde) og Tenerife og manden skal til Irland (arbejde) og Tenerife - Elias skal til Tenerife)
Jeg er færdiguddn. pædagog jan. 2012 og manden er udd. pædagog så vi har begge samme interesse i mennesker - hos forskell. målgrupper indenfor faget.
De næste planer er: Navnefest (hemmeligt bryllup) 2. juni 2011, bryllupsrejse 7-14 juni 2011 og så håber vi at købe eget hus, stadigvæk på landet med plads til flere dyr (det er nok mest mit ønske) nedlagt landbrug, gård, hus med lokaler f.eks. Og jeg tænker at jeg vil åbne et hjem for mishandlede katte hvor de kan være indtil jeg ser dem igen efter Regnbuebroen
Med Elias ønsker vi at præsentere ham for forskellige kulturer og en snak om at bo i et andet land for en periode er på tegnebrættet.
Så ja, har bestemt fået mere end jeg nogensinde tidl. har drømt om eller håbet på blev opfyldt. Både manden og jeg deler en bagage fra barndommen, bare med forskelligt indhold og det arbejder vi hen imod at få kombineret sammen så vores forhold kan gro sundt videre
Anmeld