Dine fremtidsdrømme (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Sees

Hej I skønne piger

Blev lige lidt nysgerrig, så jeg håber der er nogen der vil dele med mig
Hvordan ser jeres liv ud nu, i forhold til hvad I havde af drømme, og tanker, da I var yngre?
Har I fået drømmene opfyldt, eller er det gået stik modsat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Lou87

Hyggelig tråd :-)

Jeg synes mit liv ligner det jeg tænkte på der i slutningen af folkeskolen ja...
Men det har jo så ændret sig, altså tankerne...

Men dengang tænkte jeg at jeg bare ville ha en uddannelse, for og ha en, jeg ville ikk gå i stå og tage sabbat år osv. for så vidste jeg med mig selv jeg ville gå i stå!
Jeg fik bare en kort handels uddannelse og fik også lærerplads som også er overstået... Så ja.. Det er nået!
Men drømmer den dag i dag om og ha råd til og læse igen, men sker nok ikk før min gæld er afviklet helt desværre.

Ligeledes har jeg i mange år sagt jeg håbede på at finde den perfekte kæreste og få børn med inden jeg blev 25 år.
Det er så også lykkedes - da jeg har den dejligste kæreste og datter på et ½ år nu som 24 årig

Det er skønt og vide noget er lykkedes for en
Nu mangler der bare en dag et bryllup, hihi

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Med hensyn til mand og børn, er mine drømme blevet opfyldt, har fået de to børn jeg gerne ville inden jeg blev 25, med den helt rigtige mand, der bare en en drømme far, til mine børn

Vi vil gerne i hus og bo, så vi kan få hund og have, men den drøm må vente nogle år, men det kan vi også godt leve med.

Med hensyn til udd, ved jeg endnu ikke hvad jeg kan holde til med min ryg, så det er noget jeg må se an med tiden.

Anmeld

23. februar 2011

Kamulla

altså nej det gør mit liv ikke.. havde heller aldrig forstillet mig med barn som 22årig og alene... hvem gider dog det... havde også forstillet mig at jeg havde uddannelsen på plads FØR barn osv men sådan er tingene ikke altid....

jeg er begyndt baglens men det går og jeg er glad er det ikke vigtigst??? men man drømmer vel alle om en kærnefamilie... istedet at være alene...

Anmeld

23. februar 2011

GitteC78

Mit liv har formet sig helt anderledes end jeg gik og drømte om da jeg var teenager. Jeg troede at jeg ville finde den rette mand og få 3 børn inden jeg blev 30 ... Hi hi... Sådan gik det ikke. Jeg er nu 33 år, har fundet den rette mand og fik Daniel for 5 mdr. siden. Men jeg har oplevet en masse, rejst flere stedet i verden og nydt min frihed. Så jeg er overhovedet ikke ked af livet ikke formede sig som jeg troede. Jeg har en masse erfaring og gode minder....

Jeg fik den uddannelse jeg ønskede mig, arbejde med min interesse nemlig rejsebranchen. Men for 2 år siden blev interessen mindre især pga arbejdstiderne. Jeg drømmer om flere børn og en ny uddannelse, men uddannelse har vi ikke lige råd til, tanken om at leve af SU igen holder en tilbage. Men forhåbentligt får vi råd en gang...

Anmeld

23. februar 2011

Kvindemin

Alt er som jeg altid har villet have det til at være.
En mand jeg elsker, samme far til mine børn, at vi bliver sammen, bor et dejligt sted. Har uddannelse og fast arbejde i en alder af 21 og 28 år gammel
Så jeg klager ikke... Har det godt, trods en hård barndom.
Næste step er et hus, og så om nogle år vores stoooore drømmebryllup

Anmeld

23. februar 2011

DK

Mine drømme pt er at skrive et smukt og godt speciale til efteråret, og derefter få relevant job pr. 1/2.12 der ligger i pendleafstand fra hvor vi bor!

Århhh det ville være HELT fantastisk!

Hvordan stemmer mit liv overens med de drømme og forventninger jeg havde/har?

Tja... det har jeg aldrig tænkt over før! Det stemmer vist godt overens. Jeg har altid 1 mia. planer og drømme og håb som skifter HELE tiden, så derfor er mit overordnede mål vist bare at være glad og tilfreds i nuet og det er jeg i alt fald lige nu! Jeg er rigtig glad for at jeg snart er færdig som jurist, men det har aldrig været en kæmpe drøm, mere et slags skridt hen mod drømmen, som jo så er at være glad og tilfreds! Og det håber jeg at min udd. som jurist kan bibringe med!

Anmeld

23. februar 2011

Pullemulle

Lige nu bor jeg hjemme med søster, mor og stedfar, og jeg går på efterskole sammen med min kæreste.

Jeg drømmer om en billig lejlighed sammen med kæresten og forhåbentlig også snart en lille en. Jeg håber på at komme ind på den pædagogiske assistentuddannelse og senere arbejde i en vuggestue. Ender det sådan kommer kæresten og jeg til at uddanne os på skift, for jeg vil gerne direkte ind på min uddannelse og han vil gerne arbejde da han ikke er sikker på hvad han vil og også har brug for en pause fra skole. Men en hyggelig lille familie i vores egen lejlighed kunne være dejligt. Og jeg er også vild med dyr så det skal der også være plads til

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

Jeg har de seneste par år drømt om at komme ind til politiet, men den drøm er sløjfet igen. 

Jeg kan ikke rigtig huske min drømme og sådan, men jeg er jo også kun 18 år (19 om to dage dog). Jeg havde dog aldrig forestillet mig at jeg ville være i et fast, stabilt forhold som jeg har mange drømme om i en alder af 18/19 år. Vi har været sammen i lidt over to år, og jeg har en masse drømme om hvad der skal ske - at vi får børn inden jeg er 25, at vi begge klarer vores uddannelser super godt og ender med et fast job, der passer perfekt ind i vores dagligdag. 

Så nu er mine drømme så nok børn, hus, hest, at blive GP aktivist og bare det der dejlige idyl, uden at det er kedeligt. Har en masse drømme om at rejse, så jeg tror jeg stiller mig selv det her spørgsmål om 10 og 20 år, det bliver spændende. 

Anmeld

23. februar 2011

Jakob'sMor

Hej I skønne piger

Blev lige lidt nysgerrig, så jeg håber der er nogen der vil dele med mig
Hvordan ser jeres liv ud nu, i forhold til hvad I havde af drømme, og tanker, da I var yngre?
Har I fået drømmene opfyldt, eller er det gået stik modsat?

Ja det er mine, havde altid sagt at mit første barn skulle komme inden jeg blev 25.

Har fundet jordens bedste kæreste og far til min søn. Det er op til ham om vi bliver gift inden jeg fylder 30, vi er forlovet - så jeg kan da håber.. Thi..

Har uddannelse og fast arbejde - vi flytter i weekenden i en større lejlighed med plads til børn - så jeg er godt tilfreds..

Hvad med dig og dine drømme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.