hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Moar2011

Nina sophia skriver:

ryste underdelen????

Da jeg var til NF i dagens morgen, der sov han. der sage hun til mig, hæv din under del og rysten rumpen ( altså jeg lagde ned på briksen) og så plejer de som regl at vågne og bevæge sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

morethanperfect

Nina sophia skriver:

nej ikke endnu.. men jeg tror jeg bare lige ringer og hører ad..
jeg kan tydeligt mærke hvor hun ligger derinde, hvis jeg forsigtigt trykker ned 4 cm over navlen, men hun bliver ikke irriteret af at skubber til hende..

Hmm , syns du skal ringe ! 

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

Babyklar skriver:

Da jeg var til NF i dagens morgen, der sov han. der sage hun til mig, hæv din under del og rysten rumpen ( altså jeg lagde ned på briksen) og så plejer de som regl at vågne og bevæge sig.

hehe ja okay, værd at prøve.

Anmeld

23. februar 2011

<3

Den lille baby sover sikkert men ellers iskoldt vand, sukkerchok eller ryst med numsen - det plejer at virke.

Jeg havde også en dag hvor jeg pludselig ikke kunne mærke noget til Tjalfe. Jeg hoppede, drak iskoldt vand og spiste sukker. Skulle ud til noget familie så besluttede at ringe til fg efter hvis jeg stadig ikke mærkede noget og pludselig vågnede han

Jeg synes du skal ringe til fg hvis du er det mindste bekymret. Så må du tage en taxa, bussen, få kæresten til at komme hjem eller få en ven til at køre dig.

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Ej jeg kender godt den følelse...det er bare så ubehageligt, når man pludselig ikke mærker liv.

Jeg kan huske da jeg ventede min søn, så mærkede jeg ham hver dag, men pludselig mærkede jeg ham ikke i et helt døgn. Dagen efter sparkede han nærmest for 2 dage

men puha ja man kan blive nervøs. Jeg synes helt klart du skal kontakte fødegangen, bare lige for en sikkerheds skyld. Der er ikke noget værre end at rende rundt og være nervøs.

Kender du ikke evt. nogen, der kunne køre dig?

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

Nina sophia skriver:

hehe ja okay, værd at prøve.

det var det jeg tænkte

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

YES !!

Jeg holdte 2 fingre ret hårdt ned i maven, kunne mærke hun lå dér, og efter måske 1½ min. kom der en fod glidende lige neden under, MEGET TYDELIGT.

pyyh

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Nina sophia skriver:

YES !!

Jeg holdte 2 fingre ret hårdt ned i maven, kunne mærke hun lå dér, og efter måske 1½ min. kom der en fod glidende lige neden under, MEGET TYDELIGT.

pyyh

Åhh det var godt

Så må du være lettet nu

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

Carina1977 skriver:

Åhh det var godt

Så må du være lettet nu

åh ja, om jeg ér!!

Anmeld

23. februar 2011

jannebjerre

Nina sophia skriver:

YES !!

pyyh

pyyyyhhhhh

Hun skulle bare lige vækkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.