Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Prøv og drik noget IS koldt vand og ligge dig på ryggen .. Eller puf lidt til maven ..
Prøv og drik noget IS koldt vand og ligge dig på ryggen .. Eller puf lidt til maven ..
okay det må jeg lige prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nina sophia skriver: okay det må jeg lige prøve
Husk at opdatere !
minbaby skriver: Jeg syntes helt klart du skal ringe for en sikkerheds skyld. Jeg fik dette råd for at få baby til at sparke. Drik noget iskoldt vand og læg dig at slappe af. Så skulle der gerne komme gang i den lille. Håber du snart mærker den lille så du bliver rolig igen
Jeg syntes helt klart du skal ringe for en sikkerheds skyld.
Jeg fik dette råd for at få baby til at sparke.
Drik noget iskoldt vand og læg dig at slappe af. Så skulle der gerne komme gang i den lille.
Håber du snart mærker den lille så du bliver rolig igen
okay jeg prøver ad....
morethanperfect skriver: Husk at opdatere !
skal jeg nok, hvor længe skal der gå før hun skal sparke når jeg har drukket det is kolde vand??
uhh det prøvede jeg mange gange søde
Hver gang jeg kom op til tjek på FG gik han igang haha
Men drik det vand som de andre siger og hvis det ikk sætter lidt gang i tøsebarnet, ville jeg også lige ringe til FG
Husk at opdatere!!!
Nina sophia skriver: skal jeg nok, hvor længe skal der gå før hun skal sparke når jeg har drukket det is kolde vand??
Ikke længe .. Et minut eller lign. .....
morethanperfect skriver: Ikke længe .. Et minut eller lign. .....
okay
Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt
jannebjerre skriver: uhh det prøvede jeg mange gange søde Hver gang jeg kom op til tjek på FG gik han igang haha Men drik det vand som de andre siger og hvis det ikk sætter lidt gang i tøsebarnet, ville jeg også lige ringe til FG Husk at opdatere!!!
jeg har nemlig prøvet det tidligere i graviditeten, mærkede hende ikke i over 2 dage, og da jeg så kom derind lå hun med ryggen udad og derfor kunne jeg ikke rigtig mærke hende.men nu er jeg jo i 28. uge præcist 28+3 - jeg burde kunne mærke hende ikk?
Diana... skriver: Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt
jeg kunne jo ringe og hører.. men hva dælan gør man lige hvis jeg skal derind til tjek??manden har bilen på job..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128