hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

jannebjerre

Nina sophia skriver:

jeg har nemlig prøvet det tidligere i graviditeten, mærkede hende ikke i over 2 dage, og da jeg så kom derind lå hun med ryggen udad og derfor kunne jeg ikke rigtig mærke hende.

men nu er jeg jo i 28. uge præcist 28+3 - jeg burde kunne mærke hende ikk?

Jo men har du slet ikk mærket hende??? heller ikk blot blide puf??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

NessaXenia

jannebjerre skriver:

Jo men har du slet ikk mærket hende??? heller ikk blot blide puf??

nej jeg vågnede kl 7, og undrede mig over at jeg ikke var blevet vækket i nat af att hun sparkede mig som hun plejer, plejer at vågne minimum 2 gange i løbet af natten, men har bare sovet i nat uden forstyrrelser..
og jeg lå derfor i over 2 timer og holdte på maven ( hun plejer at gå helt amok når jeg ligger sådan specielt om morgenen )
derfor jeg ikke helt ved hvad jeg skal stille op, og at jeg ikke kan komme ind på fg i tilfældet de syntes det på fg..

Anmeld

23. februar 2011

jannebjerre

Nina sophia skriver:

nej jeg vågnede kl 7, og undrede mig over at jeg ikke var blevet vækket i nat af att hun sparkede mig som hun plejer, plejer at vågne minimum 2 gange i løbet af natten, men har bare sovet i nat uden forstyrrelser..
og jeg lå derfor i over 2 timer og holdte på maven ( hun plejer at gå helt amok når jeg ligger sådan specielt om morgenen )
derfor jeg ikke helt ved hvad jeg skal stille op, og at jeg ikke kan komme ind på fg i tilfældet de syntes det på fg..

Åhhh.... Har du prøvet det med vandet?? og prøve at mase godt til maven, altså virkelig skubbe til hende derinde???

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

jannebjerre skriver:

Åhhh.... Har du prøvet det med vandet?? og prøve at mase godt til maven, altså virkelig skubbe til hende derinde???

jeg prøver.. jeg ligger på sofaen..

Anmeld

23. februar 2011

jannebjerre

Nina sophia skriver:

Prøv virkelig at skubbe til hende, så hun bliver lidt irreteret...

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

Nina sophia skriver:

prøver at tage godt fat og bare masse til.. sparke det skal hun fandemer  

Anmeld

23. februar 2011

morethanperfect

Nina sophia skriver:

prøver at tage godt fat og bare masse til.. sparke det skal hun fandemer  

Det kan være hun sover .. Har ik læst hele tråden . Har du ringen til Fg ?

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

morethanperfect skriver:

Det kan være hun sover .. Har ik læst hele tråden . Har du ringen til Fg ?

nej ikke endnu.. men jeg tror jeg bare lige ringer og hører ad..
jeg kan tydeligt mærke hvor hun ligger derinde, hvis jeg forsigtigt trykker ned 4 cm over navlen, men hun bliver ikke irriteret af at skubber til hende..

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

hvad med at prøve at ryste underdelen så vækker du hende sikkert så drik IS KOLD vand/mælk og ryst lidt med underlivet og så lig der, så ville jeg væde med at der er gevinst

Anmeld

23. februar 2011

NessaXenia

Babyklar skriver:

hvad med at prøve at ryste underdelen så vækker du hende sikkert så drik IS KOLD vand/mælk og ryst lidt med underlivet og så lig der, så ville jeg væde med at der er gevinst

ryste underdelen????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.