Hvor skal I holde Jul henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

louise skov

Vi skal holde det ved mine forældre,sammen med min søster,svoger og deres 2 børn,min søster mener de bliver sidst gang i lang tid at de tager nogen steder,for hun vil gerne holde jul hjemme ved hende selv..
Jeg er glæder mig meget til jul,det er noget af det bedste jeg ved(L)
Får altid købt for mange gaver,ho,ho:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

moniquesmor

vi skal til min faster og holde jul sammen med min far.. så vi køre der ind den 23 og bliver der til den 25-26
bliver bare så hyggeligt..
hvis der en der elsker jul så er det hende, hun har over 1000 jul nisser og så alt det andet julepynt rigtigt hyggeligt

michelle som elsker jul i familiens skød(L)

Anmeld

2. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] jeg ved ikke hvor jeg skal være, er nemlig ene alene.... [/citat] :'( - Dumme trådstarter :S & du er i hvert fald også velkommen her Stort knus til dig....(L)

Anmeld

2. oktober 2008

A.

det bare mig og min lille baby vi skal bare være hjemme

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] jeg ved ikke hvor jeg skal være, er nemlig ene alene.... [/citat] :'( - Dumme trådstarter :S & du er i hvert fald også velkommen her Stort knus til dig....(L)[/citat] Tak søde Pia...(L)(L) det betyder så meget at vide...(L)

Anmeld

2. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Vi skal til svierforeldrene mine!!Å så er min mand hjemme i år,å det er bare super dejlig...

Linda...

Anmeld

2. oktober 2008

fam.4xc

Hos mine forældre i år.... vi skiftes mellem mine forældre og Claes´s mor og i år er det altid mine forældres tur - smart når nu hans mor rejser mellem amerika rundt hele det næste år ;)

Claes´s far holder vi alid med den 22..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.