Hvor skal I holde Jul henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

Lullaby

Hos mine svigerforældre som altid holder jul på børnenes præmisser. :D Vi pakker gaver ud INDEN vi spiser, det give sådan en dejlig madro :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Jeanne skriver:

Eva skriver:

jeg ved ikke hvor jeg skal være, er nemlig ene alene....

Du må da gerne komme hjem til mig :D

Vi holder hjemme. Om vi får gæster ved jeg ikke, men vi gider ikke tage nogle steder. Det er en beslutning vi tog for 6 år siden, og vi har været så glade for den. Så slap vi nemlig for den med "nu har vi været der, så skal vi også besøge den og den". Men hvis folk gerne vi komme hjem til os, skal de være noget så velkommen :D

Åhr...hvor er du bare sød...(L)(L)

Det manglede da bare :))

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Anja Nørreslet skriver:

Hos mine svigerforældre som altid holder jul på børnenes præmisser. :D Vi pakker gaver ud INDEN vi spiser, det give sådan en dejlig madro :))

Vi har kun prøvet det med masser af pakker og barn 1 gang - nemlig sidste år. Men han pakkede så også op det meste af dagen :D

Anmeld

2. oktober 2008

Lise

Vi skal holde sammen med mine forældre, og forhåbentlig også min bror, svigerinde og deres lillebitte søn...

Vi skulle egentlig holde med svigerfamilien, men da min far kun har fri fra arbejde hvert andet år til jul (i år), foreslog min kæreste at vi holdt med min familie - selvom det ikke var deres tur. Det fortalte jeg til min mor for nylig, og hun blev himmelrykt. Hun skyndte sig hjem og fortalte det til min bror og svigerinde som de skulle holde jul med - og så blev svigerinde vist fjern i blikket, for hun havde planlagt indeni sit hoved at invitere mine forældre + sine egne forældre + morforældre hjem til dem.

Men det fik jeg lige lavet om på :P

Nå, men nu afventer vi svar på om de vil holde med vores eller hendes familie (hun har det vist lidt som mig, at bare fordi man er blevet voksen og selv har fået barn, så skal man stadig holde jul med moar).

Lise - som eeeeelsker jul

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Hej vi skal holde det hjemme og vi bliver mange i år...

Mormor, morfar,mormor olde, moster, onkel, faster, farfar....

Det bliver hyggeligt...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

Vi skal holde jul hos Kaspers familie i år.. Vi skiftes hvert år. Og har fået det til at passe rigtig godt med at hans søster (hun er alene mor) har hendes datter de år vi er der. og min søster og hendes kæreste er hos min familie de år vi er der..
Så det er bare rigtig dejligt...

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Lise skriver:

Hun skyndte sig hjem og fortalte det til min bror og svigerinde som de skulle holde jul med - og så blev svigerinde vist fjern i blikket, for hun havde planlagt indeni sit hoved at invitere mine forældre + sine egne forældre + morforældre hjem til dem.

Men det fik jeg lige lavet om på :P

Ja først til mølle....... :D]

Anmeld

2. oktober 2008

Siber

vi skal til Bornholm (som altid) men denne gange hos sviger familien!

Knus Siber

Anmeld

2. oktober 2008

Nadi

Vi skal holde jul i mine forældres sommerhus sammen med mine forældre, lillebror og muligvis min mormor.

-Nadia

Anmeld

2. oktober 2008

M&F&C

Frederikke og jeg skal hjem til min mor og far at holde jul :) det bliver dejlig nemt! De bor 2 minutter herfra .. Så ingen stress med at skulle være klar flere timer i forvejen ... bare hygge hele dagen !
Vi har tradition for at være samlet HELE familien på min mors side 1. juledag ved mine bedsteforældre. Den dag er bare så hyggelig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.