Hvor skal I holde Jul henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Pia.

Hvor skal I holde jul henne I år ??

Vi skal holde her hjemme igen i år, sammen med mine forældre, min søster, svoger og deres to børn og så kommer min farbror også...

Knus Pia, som er kommet i julehumør.. Nu hvor det alligevel er koldt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

heaven

vi skal til min svigerforældre og vi bliver 9, og det plejer at være hyggeligt;)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

jeg ved ikke hvor jeg skal være, er nemlig ene alene....

Anmeld

2. oktober 2008

Bastian

Øh bøh det har jeg ikke taget stilling til endnu, der er da lang tid til! Tror vi holder hjemme, men om vi får selskab af min mor, stedfar, farmor og farfar er åbent. Vi har faktisk slet ikke snakket om jul i familien. Synes det er lidt vildt I allerede har styr på det.

Anmeld

2. oktober 2008

Mathilde

Jeg skal være ved min mor og min kæreste tager vist til København for at holde jul ved sin far.... Det bliver forhåbentlig den første og sidste jul vi holder adskildt:)

Anmeld

2. oktober 2008

Becks

Eva skriver:

Øv :(

Der er da ingen der skal være alene i julen(H):(

Knus(H)

Anmeld

2. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Du må da gerne komme hjem til mig :D

Vi holder hjemme. Om vi får gæster ved jeg ikke, men vi gider ikke tage nogle steder. Det er en beslutning vi tog for 6 år siden, og vi har været så glade for den. Så slap vi nemlig for den med "nu har vi været der, så skal vi også besøge den og den". Men hvis folk gerne vi komme hjem til os, skal de være noget så velkommen :D

Anmeld

2. oktober 2008

lonemus

Vi skal være hjemme, hvor mine forældre kommer.

Jeg elsker at være hjemme juleaften, hvor vi bare skal hygge med ungerne hele dagen. Og når stegen er sat i ovnen, står den på gåtur for hele familien - vi skal jo huske motionen, selvom det er jul ;)
Vi hygger virkelig uden stress og jag.

Lone

Anmeld

2. oktober 2008

Miamaja

i usa med den amerikanske del af familien(L)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Du må da gerne komme hjem til mig :D

Vi holder hjemme. Om vi får gæster ved jeg ikke, men vi gider ikke tage nogle steder. Det er en beslutning vi tog for 6 år siden, og vi har været så glade for den. Så slap vi nemlig for den med "nu har vi været der, så skal vi også besøge den og den". Men hvis folk gerne vi komme hjem til os, skal de være noget så velkommen :D

Åhr...hvor er du bare sød...(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.