buget hvor meget ligger i vær månede ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

SimoneMalou

Sofia skriver:

Ja det gør jeg også, og sætter et beløb af til det hver måned.. Håber du kan få det til at fungere. Du kan evt. droppe at have Tv, altså udover den lille pakke, og undersøge om der er en billigere løsning i forhold til tlf, jeg giver 150 hos telmore, for en pakke med fri sms og 5 timers tale i måneden og så klarer jeg mig for det.

Jeg har lige rykket alle min ting til noget billiger ,

og syntes ikke jeg kan gøre det mere end jeg har nu,

for så ville jeg ik kunne bruge det alligevel 

men jeg klare mig, der er da altid et lille pluds på kontoen når vi når den første,

POINTEN var bare at jeg syntes det var mange penge jeg skulle ligge en mand Men det nok meget normalt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

christinak

Vi overfører 33000 kr til budgetten hver måned, vi har for 13000 kr i faste udgifter resten overfører vi til vores huslån.

Anmeld

22. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg har lagt budget for det næste lange lange stykke tid og den ligger på omkring de 12.000 og skal leve på en løn der hedder 6500 har dog de andre tillæg som enlig, fra fader, studie støtte, boligstøtte og kan sagtens få det til at køre rundt. kan klare en husleje på 5300, vælger dog billigere så jeg kan spare og være 100 på at der er nok til det hele. jeg har lån jeg betaler af på hver måned så derfor forbruget ryger så højt op. selvfølge er da der måneder med minus men kan klare med de måneder hvor det står plus måske det var en ide at snakke med banken om hvordan det skulle kunne hænge sammen de er meget gode til at hjælpe.  

Anmeld

22. februar 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
SimoneMalou skriver:

Hej .

jeg undre mig lidt over hvor meget jeg etenlig betaler til buget om måneden, for jeg syntes det er VILDT mange penge :i

håber på lidt svar, så jeg kan se jeg måske ik er den eneste der betaler så mange penge (:

Vi er 2 voksne og 1 barn...

pt. betaler vi ca 13,000 ind på budgetten pr. måned... De er til husleje, vand og varme, el, dagpleje, gæld og forsikringer.... Vi har delvis friplads i dagplejen...

Anmeld

22. februar 2011

sweet

vi er to voksne og et barn lige pt men hun er der kun hver anden weekend plus det løse vi har hende ud over og vi ligger 12000 til de faste udgifter...

Anmeld

22. februar 2011

132319

10.000 der dækker husleje, el, internet, forsikring, donation til SOS børnebyerne, fagforening, a-kasse, telefon, afbetaling af lån og transport 

Anmeld

23. februar 2011

morethanperfect

Her ryger der 6500 over hver måned , men vi bor også billigt

Anmeld

23. februar 2011

Heidisbebs

Her ryger der 12500 ind på budgetten og jeg er alene med min søn........

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

13000 går der ind på vores. men det bliver jo højre når lille pigen starter i dp. 

Anmeld

23. februar 2011

Majbriteriksen

Uh ha Vi fik lavet et nyt budget i aftes, og vi skal overfører 26.000 hver mdr, og når vi får købt den nye bil bliver det jo mere, da vi ikke har billån i dag Syntes godt nok at det er mange penge, 312000 om året, og det er uden benzin, mad, sjov, gaver, uforudsete ting osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.