buget hvor meget ligger i vær månede ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

AnneBJ

SimoneMalou skriver:

betaler man intet? det eneste jeg ikke betaler er børnehave ,

ellers betaler jeg da alt andet selv, og så ja får jeg da boligstøtte, men intet andet

Eva mener at du som enlig mor ikke betaler institutionen - ligesom du selv skriver (går jeg ud fra - sådan læser jeg hendes indlæg )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SimoneMalou

Sofia skriver:

Hmm ja det er mange penge, bor du meget dyrt? Måske du kan overveje at flytte i noget billigere.

Det kan simpelthend ikke blive billigere,

jeg giver 4300kr for en 3 værelses rækkehus,

der er intet billiger og som er 3værelses :/

er nemlig lige flyttet fordi den anden var alt alt for dyr

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

SimoneMalou skriver:

ellers betaler jeg da alt andet selv, og så ja får jeg da boligstøtte, men intet andet

Præcis..d.et jeg skriver..der blev spurgt om du ikke betalte pasning og nej, det gør du jo ikke...det er 3-4000kr du sparer der hvis du har et lille vs barn..

Anmeld

22. februar 2011

Ni-ko-li-ne

SimoneMalou skriver:

Jo men hvis du ikke betaler børnehave, så betaler du jo heller intet til pasning:0) har du SU lån?

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

AnneBJ skriver:

Eva mener at du som enlig mor ikke betaler institutionen - ligesom du selv skriver (går jeg ud fra - sådan læser jeg hendes indlæg )

Nemmerlig...

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

SimoneMalou skriver:

Det kan simpelthend ikke blive billigere,

jeg giver 4300kr for en 3 værelses rækkehus,

der er intet billiger og som er 3værelses :/

er nemlig lige flyttet fordi den anden var alt alt for dyr

Okay ja så er der nok ikke så meget at gøre.. Men det lyder af meget at du skal bruge 4000 til forsikringer, tv, telefon, el, vand og varme. Jeg betaler det samme som dig i husleje, men ender stadig kun med i alt at betale ca 5500 i alt..

Anmeld

22. februar 2011

SimoneMalou

Eva. skriver:

Så må du jo tage lån, ligesom alle os andre... eller have arbejde ved siden af...alt efter hvilket studie du har er det jo muligt..

som om jeg vil tage et lån, som jeg skal betale tilbage på når de engang vil have deres penge tilbage , det får jeg da slet ikke råd til , så vil jeg hellere leve stramt, som nu, end at smulle betale noget tilbage(:

Anmeld

22. februar 2011

SimoneMalou

Sofia skriver:

Okay ja så er der nok ikke så meget at gøre.. Men det lyder af meget at du skal bruge 4000 til forsikringer, tv, telefon, el, vand og varme. Jeg betaler det samme som dig i husleje, men ender stadig kun med i alt at betale ca 5500 i alt..

jeg betaler el, vand og varme vær 3 månede ,

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

SimoneMalou skriver:

som om jeg vil tage et lån, som jeg skal betale tilbage på når de engang vil have deres penge tilbage , det får jeg da slet ikke råd til , så vil jeg hellere leve stramt, som nu, end at smulle betale noget tilbage(:

Det kan jo være nødvendigt....og det er da de bedste penge du kan låne...men kan du leve for pengene fra faderen, boligsikring og børnefamilieydelse, så er det da super...

Hvad får du i boligsikring....2-3000kr og så 1200 kr fra faderen og 6-7000kr hver tredje måned, ikke?det giver da også et fint beløb til en voksen og et lille barn..

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

SimoneMalou skriver:

jeg betaler el, vand og varme vær 3 månede ,

Ja det gør jeg også, og sætter et beløb af til det hver måned.. Håber du kan få det til at fungere. Du kan evt. droppe at have Tv, altså udover den lille pakke, og undersøge om der er en billigere løsning i forhold til tlf, jeg giver 150 hos telmore, for en pakke med fri sms og 5 timers tale i måneden og så klarer jeg mig for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.