buget hvor meget ligger i vær månede ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
41 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

SimoneMalou

Hej .

jeg undre mig lidt over hvor meget jeg etenlig betaler til buget om måneden, for jeg syntes det er VILDT mange penge :i

håber på lidt svar, så jeg kan se jeg måske ik er den eneste der betaler så mange penge (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

AnneBJ

Det kommer jo an på virkelig udgifter du regner under budget... ?

Og hvordan din husstand er sat sammen

Vi er to voksne og har samlede udgifter for ca 13.000 i mdr. Det er så alt - husleje, "danmark", indbo/ulykke, licens, grøn afgift, bilforsikring, el, antenne, internet, telefoner, mad, toiletpapir, medicin, diesel, afbetaling og renter på et lån og fagforeninger for 2 voksne.

Anmeld

22. februar 2011

slettet_7530

Vi sætter 24000,00 ind på budgetkontoen hver måned

Anmeld

22. februar 2011

Laulund87

Vi sætter 16000 kr ind på budgettet hver måned til faste udgifter.

Anmeld

22. februar 2011

SimoneMalou

SimoneMalou skriver:

Hej .

jeg undre mig lidt over hvor meget jeg etenlig betaler til buget om måneden, for jeg syntes det er VILDT mange penge :i

håber på lidt svar, så jeg kan se jeg måske ik er den eneste der betaler så mange penge (:

jeg er bare ''kun'' 18år .

og har en datter på 3år .

og jeg skal ligge 8100kr vær månede alene

det syntes jeg bare er mange penge . og der er ingen af tingene jeg kan undvære ,

- husleje, vand, varme, el, forsikring mig , forsikring min datter,

inbo's forsikring, lisenc, mobil, tv, kortafgift på tv kort, hmm

Anmeld

22. februar 2011

baby84

tror vi betaler 19.000 og her er ikke engang børn endnu.

Anmeld

22. februar 2011

Kindfed

AnneBJ skriver:

Det kommer jo an på virkelig udgifter du regner under budget... ?

Og hvordan din husstand er sat sammen

Vi er to voksne og har samlede udgifter for ca 13.000 i mdr. Det er så alt - husleje, "danmark", indbo/ulykke, licens, grøn afgift, bilforsikring, el, antenne, internet, telefoner, mad, toiletpapir, medicin, diesel, afbetaling og renter på et lån og fagforeninger for 2 voksne.

Det lyder omtrent som vores husstand, også to voksne

Anmeld

22. februar 2011

Louise mortil4

vi sætter vel ca 28000 ind hver månede, eller vi sætter 25000 + børnepenge ind så det er vel ca 28000 hvis man deler det ud over hver månede. Det dækker de faste udgifter vedsiden af kommer brændstof og mad, tandlæge tøj og alt den slags. Faste udgifter dækker forsikringer, hus (ejer), lån (både hus,bil og forbrugslån), 2 biler, vand, el, fagforening for 1 (mandens kører over firmaet i lønnen)  børnepasning, ejendomsskat, TLFer ja alt fast (har nok ikke husket det hele)

Vi er 2 voksne og 4 børn

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

jeg er bare ''kun'' 18år .

og har en datter på 3år .

og jeg skal ligge 8100kr vær månede alene

det syntes jeg bare er mange penge . og der er ingen af tingene jeg kan undvære ,

- husleje, vand, varme, el, forsikring mig , forsikring min datter,

inbo's forsikring, lisenc, mobil, tv, kortafgift på tv kort, hmm

dDet lyder da ikke af meget..kan ikke se hvordan man næsten skulle kunne give mindre,....jeg har lidt mere end dig...vi er 4 mennesker og jeg har også bil...og om du er 18 eller 40 år så er der vel ingen forskel der...

Anmeld

22. februar 2011

Hansen97

20000kr 2 voksne og 2 børn, eget hus, billån, forbrugslån, sfo, børnehave, diesel, telefon, fagforening, forsikring, licens, varme, vand, ekr osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.