dobbelt SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.747 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

muzen

bliver lige nød til at spørge jer om noget. har i nogen side hørt om at fader får dobbelt SU når barnet er født?

kender nogen der påstår at han vil få dobbelt SU når hun føder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Sofia

Ja, altså det kan han vælge at få, fx er det planen at min kæreste skal have miksklip i 6 mdr, altså dobbelt SU i 6 måneder. Hvis ikke han havde nok af sine almindelig suklip, ville vi have søgt om 3 x dobbelt klip! Så dem der "påstår" det har helt ret og det fremgår tydeligt på SUs hjemmeside

Anmeld

22. februar 2011

SimoneMalou

muzen skriver:

bliver lige nød til at spørge jer om noget. har i nogen side hørt om at fader får dobbelt SU når barnet er født?

kender nogen der påstår at han vil få dobbelt SU når hun føder.

Nej . fader vil ikke få dobbel su .

det kun ''mor''

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

SimoneMalou skriver:

Nej . fader vil ikke få dobbel su .

det kun ''mor''

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/dufaarbarn/vu/Sider/default.aspx

Faderen har også mulighed for dobbelt SU, i op til 6 mdr. hvis han vælger miksklip!

Anmeld

22. februar 2011

Palaja

Min kæreste har fået dobbelt SU i 6 mdr. Han fik seks ekstra klip - barselsklip - og kunne selv vælge hvordan han vill have dem udbetalt, og da han ikke har haft orlov, har han fået dobbelt.... Nu får han forsørger tillæg fordi vi begge er på SU.

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

Palaja skriver:

Min kæreste har fået dobbelt SU i 6 mdr. Han fik seks ekstra klip - barselsklip - og kunne selv vælge hvordan han vill have dem udbetalt, og da han ikke har haft orlov, har han fået dobbelt.... Nu får han forsørger tillæg fordi vi begge er på SU.

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/dufaarbarn/vu/Sider/default.aspx

Faderen har også mulighed for dobbelt SU, i op til 6 mdr. hvis han vælger miksklip!

Anmeld

22. februar 2011

muzen

mange tak. så slap de for at blive skuffede når de ikke fik det. det var jo godt nok :-D

Anmeld

22. februar 2011

fønix

hvad får man i dobbelt SU ? vil nemlig gerne på udd når jeg er færdig med min barsel

Anmeld

22. februar 2011

SimoneMalou

fønix skriver:

hvad får man i dobbelt SU ? vil nemlig gerne på udd når jeg er færdig med min barsel

du får kun 8115kr . det fik jeg & og det er så uden lån.

men med lån vil du kun kunne få 1500kr mere ca,

og dem skal du jo betale tilbage igen, så det var det ikke vær sysntes jeg (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.