Malene84.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Moar2011

hahahahahaha

synes simpelthen manden var så kær da han sku prøve at sige undskyld osv osv, hvor du så siger noget med at han bare kan gå på knæ  hahaha .. (du er ved at give de små chamer mad) .. det var jo en hel tale han holdte ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Malene84

Babyklar skriver:

synes simpelthen manden var så kær da han sku prøve at sige undskyld osv osv, hvor du så siger noget med at han bare kan gå på knæ  hahaha .. (du er ved at give de små chamer mad) .. det var jo en hel tale han holdte ..

Det var såååå skægt!!! Da vi sda og så det igår, sank han længere og længere ned i sofaen og blev helt rød i hoved!

Anmeld

23. februar 2011

bøgelund

Malene84 skriver:

Det var såååå skægt!!! Da vi sda og så det igår, sank han længere og længere ned i sofaen og blev helt rød i hoved!

haha.. det var så fint, og du sad bare dernede og sagde "ja".. Til alt.. det var sådan en sød tale han fik sat sammen. han sætter rigtig pris på dig..

Anmeld

23. februar 2011

Malene84

bøgelund1 skriver:

haha.. det var så fint, og du sad bare dernede og sagde "ja".. Til alt.. det var sådan en sød tale han fik sat sammen. han sætter rigtig pris på dig..

De har klippet meget ud, jeg kaldte ham klaphat og meget mere... var rigtig muggen. ha ha ha ha

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

Malene84 skriver:

heh det kan jeg godt forstå :p - men hvor søøødt at han tog dig med på det messe, men hold da op de ting var dyre :p - jeg sad og sagde til min kæreste, "SKAT kig lige efter der" :p

Anmeld

23. februar 2011

mamax3

Malene84 skriver:

De har klippet meget ud, jeg kaldte ham klaphat og meget mere... var rigtig muggen. ha ha ha ha

I er SÅ søde sammen og er som skabt for hinanden...

Sad og smågrinte da han sad og undskyldte, tror vist han havde lidt dårlig samvittighed... 

Men iiiihhh han ku godt lade sandtv komme med til et frieri... 

Anmeld

23. februar 2011

bøgelund

Malene84 skriver:

ja det kan jeg da godt forstå du var.. men han reddede den da meget godt.. ærgeligt de klippede i det.  

men i har virkeligt gjort det godt.. det har været så godt at se.. 

Anmeld

23. februar 2011

nilletøz

Malene84 skriver:

tusind tak

Selv tak

Anmeld

23. februar 2011

Maja88

ej bliver nød til at spørge- ellers får jeg ikke ro

men hvad er det for et mærke Tristan har på hovedet?? er det er jordbær mærke eller?

er ikke for at såre eller noget. er bare nysgerrig

Anmeld

23. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Loa skriver:

Skal i så giftes d.11/11-2011?

Der fylder min søn 11 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.