Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: HA HA HA HA... nej desværre tøser Han har stadig ikke været nede endnu - og vi har slet ikke råd til at blive gift i år. Vi har dog talt om den 04.08.12
HA HA HA HA... nej desværre tøser Han har stadig ikke været nede endnu - og vi har slet ikke råd til at blive gift i år.
Vi har dog talt om den 04.08.12
Malene84 skriver: hehehe... præcis!!! Er meget spænt! Håber han tager røven på mig, og lader sand tv komme med
hehehe... præcis!!! Er meget spænt! Håber han tager røven på mig, og lader sand tv komme med
Det gør alle vi andre bestemt også
ØV at det var det sidste afsnit, i var såååå gode
SanneBoe skriver: Har i ikke fået sne ovre ved jer - så kan det være han skvatter en dag....
Har i ikke fået sne ovre ved jer - så kan det være han skvatter en dag....
nilletøz skriver: Øv at det sluttede i dag, synes det er så hyggeligt at følge jer i tv...Håber han snart få friet til dig, er sikker på du blir en rigtig smuk brud....!I er bare søde og positive begge 2
Øv at det sluttede i dag, synes det er så hyggeligt at følge jer i tv...Håber han snart få friet til dig, er sikker på du blir en rigtig smuk brud....!I er bare søde og positive begge 2
tusind tak
Neej og jeg så det slet ikke for jeg var i kurbad!
Malene84 skriver: tusind tak
Hvornår bliver det genudsendt? Jeg fik ikke set det i går, da vi havde gæster.
åh jeg ved det ikke Men mener det første blev sendt i søndags - så det kommer nok om 3 uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128