Malene84.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Darling<3

Malene84 skriver:

HA HA HA HA... nej desværre tøser  Han har stadig ikke været nede endnu - og vi har slet ikke råd til at blive gift i år.

Vi har dog talt om den 04.08.12

Kanon dato, ser frem til at se nogle bryllupsbilleder d 5.8.12 Hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Hvem?

Malene84 skriver:

hahahahahaha

Ellers rigtig dejligt, at kunne følge jer og jeres dejlige drenge

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Malene84 skriver:

Det ved vi desvære ikke før sidst i april

Håber og krydser fingre 

Det er nu så hyggeligt

Anmeld

22. februar 2011

Melbek

Malene84 skriver:

HA HA HA HA... nej desværre tøser  Han har stadig ikke været nede endnu - og vi har slet ikke råd til at blive gift i år.

uh, så kan det være, vi kan "være med" til frieriet!!!

Så meget for endnu en sæson!!!

Anmeld

22. februar 2011

Loa

Malene84 skriver:

Øv

Sad godt nok og håbede på et frieri for åben skærm

Anmeld

22. februar 2011

Malene84

Han var ved det  Meeeeen... han synes det er for privat  Så jeg kan desværre garantere at frieriet får I ikke at se, med mindre han tager røven på mig. hehe

Men jeg skal nok sidde og skrive en roman herinde om det, HVIS DET NOGENSINDE KOMMER TIL AT SKE. HAHA

Anmeld

22. februar 2011

Loa

Malene84 skriver:

Han var ved det  Meeeeen... han synes det er for privat  Så jeg kan desværre garantere at frieriet får I ikke at se, med mindre han tager røven på mig. hehe

Men jeg skal nok sidde og skrive en roman herinde om det, HVIS DET NOGENSINDE KOMMER TIL AT SKE. HAHA

Iiiih lyder godt, vil jeg glæde mig til....

Må indrømme jeg syntes han ligner typen der godt kunne finde på at tage fusen på dig, og gøre det på tv, hvis du ikke forventer det........

Anmeld

22. februar 2011

Melbek

Malene84 skriver:

Det kommer helt sikkert til at ske!! Han skal jo bare lige have planerne helt på plads!  Og vi ved jo desværre godt, hvor lang tid det kan tage

Anmeld

22. februar 2011

twinboys

22. februar 2011

Malene84

Melbek skriver:

Det kommer helt sikkert til at ske!! Han skal jo bare lige have planerne helt på plads!  Og vi ved jo desværre godt, hvor lang tid det kan tage

hehehe... præcis!!! Er meget spænt!  Håber han tager røven på mig, og lader sand tv komme med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.