hvor mange børn ønsker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

mortilsofieogsara

jeg har stemt 3 børn og er gravid med nr. 3 nu og det er sikker at vi ikke skal havde flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

6 børn
Uha - det jo en hel minibus hihi..

Hehe ja...men har jo så også haft plejebørn...så vi var godt på vej deropad alligevel 

Anmeld

22. februar 2011

twinny

jeg må sige 1-2 stykker... er nok for mig....

Anmeld

22. februar 2011

Lolli

Har altid ville have 3-4 børn. Men nu her hvor vi har fået nr. 2 er mig og manden enige om at vi nøjes med de to dejlige unger vi har nu.  

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

Hehe ja...men har jo så også haft plejebørn...så vi var godt på vej deropad alligevel 

Hehe okay..

Mine forældre har også plejebørn..
Men heldigvis for dem er vi 3 store unger fløjet fra reden

Anmeld

22. februar 2011

132319

De to jeg har 

Før min datters far og jeg gik fra hinanden var jeg en smule lun på at skulle have tre børn men det er jeg ikke længere. Tre børn med tre mænd er ikke just tiltalende 

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Jeg mangler også 2-3 mulighed. Har altid ønsket mig 3, men hvis jeg er ligeså rådden til at være gravid med nummer to, som jeg har været ved 1'eren her, så stopper vi nok efter to... 

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

Har nok altid troet jeg ville have 3 børn, men jeg er nu ret overbevist om at 2 er det perfekte antal for os! Kan ikke forestille mig at skulle være gravid mere end to gange, men nu må vi se.

Anmeld

22. februar 2011

Pia.

Jamen jeg har krydset i 4 børn - for det ville jeg rigtig gerne have ... Men med min situation uden en mand der kan "give mig" flere børn - så priser jeg mig lykkelig for de 3 guldklumper jeg har...

og deres alder er helt igennem fantastisk - alle tre børn er jo "store" nu - DEJLIGT... 12, 8 og 5 år (på mandag)

Knus Pia.

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

Hehe okay..

Mine forældre har også plejebørn..
Men heldigvis for dem er vi 3 store unger fløjet fra reden

Ja, vi er også passé med det..og også plejebørnene..de er alle sammen ældre end min ældste nu.
Så vi har jo kun den bette af men egen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.