hvor mange børn ønsker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anitta Kristiansen

det fandt jeg ud af bag efter. så det også fik længere op ad. havde jeg ikke lige tænkt over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

lauras*mor*

Jeghar stemt 2... Egentlig ville jeg vel godt ha 3.. Men sådan som planerne er, så kan jeg ikke nå at få det 3. barn.. Jeg har altid sagt at jeg ikke vil ha børn når jeg først er fyldt 30, og jeg er først færdig uddannet når jeg er 27, og vil helst ikke ha 2 børn så tæt på hinanden som det ville blive til hvis jeg skulle ha 3 børn.. Sådan er det og det er fint.. Er selv vokset op med en lillebror kun (der er 10 og 12 år imellem mig og mine store søskende og har ikke samme far) og det var rigtig hyggeligt.. Men kunne rigtig godt tænke mig så at få tvillinger næste gang... hehe.. Synes det er så fantastisk.. men min mand siger altid at han vil ikke "gå glip af et knald".. haha

Anmeld

22. februar 2011

saxa

Har altid sagt jeg gerne ville have 4 børn, manden har sagt 2 og vi mødtes på midten og sagde 3 Han vil MAX ha 3 børn, da vi skulle kunne køre i en personbil og ikke en minibus

Nu har vi to dejlige unger - og lige pt. bliver det ikke til flere.. Men jeg kan og vil ikke sige at jeg ihvertfald ikke vil have flere..

Anmeld

22. februar 2011

Pallemor

Jeg og kæresten kunne rigtig godt tænke os maaange børn 10 stk.. Men pt. tager vi imod dem som de kommer.. Vi lægger ud med det 1. i næste mdr

Anmeld

22. februar 2011

BellaCiinea

Pallemor skriver:

Jeg og kæresten kunne rigtig godt tænke os maaange børn 10 stk.. Men pt. tager vi imod dem som de kommer.. Vi lægger ud med det 1. i næste mdr

Mener du det? :O

Anmeld

22. februar 2011

BellaCiinea

Har sagt 1-2 =)

Er mest for bare 1. Men da der er tvillinger i min familie, så prøver jeg at forberede mig på 2. Just in case 

Og 2 ville da heller ikke gøre noget..

Anmeld

22. februar 2011

Pallemor

IsabellaCiinea skriver:

Mener du det? :O

Jep.. Har selv 5 søskende

Anmeld

22. februar 2011

Ryberg

1-2 stykker... nr.2 kommer kun på tale hvis jeg formår at vinde kampen mod vægten!!!!

Anmeld

22. februar 2011

M.O.A.R.

1-2 stykker

Anmeld

22. februar 2011

BellaCiinea

Pallemor skriver:

Jep.. Har selv 5 søskende

Har selv 6 søskende, og min ene faster har 8 børn og min anden faster har 7 børn.

Men sys det er vanvittigt med så mange børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.