hvor mange børn ønsker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Alberts/

3-4 stykker med nogle gode år imellem(;

men så heller ikk mere end 4, lige pt kan jeg ikk se mig selv med flere børn, men har stadig en drøm om en bette flok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Diana...

2 og det er vi enige om og det er hvad vi har 

Anmeld

23. februar 2011

Ciss

Har to. Skulle gerne have 3-4 stk. Men tiden og økonomien og alderen er ikke med mig, så det ser ud til at vi nøjes med to her. Så er de jo superskønne da, så ingen klage fra mig.

Anmeld

23. februar 2011

Chr-Hei

HAr svaret 3 da jeg vil have to i hvertfald og vi har en delesøn som bor ved os

Anmeld

23. februar 2011

Sof

Vi har begge en hver fra tidligere forhold og planen er da at der gerne må komme 1-2 mere, så det bliver 4 i alt, men nok kun 3 hjemmeboende 

Anmeld

23. februar 2011

Ka+Ma=Be

Umiddelbart vil jeg gerne bare have 1 Men er åben for, at dette kan ændre sig, når den første er kommet.

Kæresten vil meget gerne have 2

Anmeld

23. februar 2011

Mathilde

Uh jeg er splittet. Men har stemt 3.

Lige nu synes jeg at jeg har nok i Celina og at jeg gerne vil kaste al min kærlighed på hende. Men jeg synes også det er vigtigt at have søskende.

Min far ligger pt i koma og vågner måske ikke igen. Han har kun mig, men jeg ville virkelig ønske, at jeg havde en bror eller søster at snakke med!

Min mor fik en søn, da jeg var 10 og indtil da, var mit eneste ønske at blive storesøster.... er super glad for, at jeg fik en lillebror! Og ville gerne have haft et par søskene mere..

Anmeld

23. februar 2011

SiLiMiMa

har 4 styks og skal ikke ha flere

Anmeld

23. februar 2011

JustAnotherName

Har stemt både 2 og 3, da der ikke var en der hed "2-3 stykker".

Jeg HAR to børn. Men vil ikke udelukke et trejde, måske, engang...
Hvis/når jeg har fået tre, så må det vist være nok!  Om ikke andet, så er jeg ihvertfald også rigtig godt tilfreds med de to, som jeg allerede har!

Anmeld

23. februar 2011

4kløver

5-6 stykker.. Håber på to næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.