Pakke fra Tyskland til Randers - tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Det er Michael Poulsen der skriver deres tekster, han er så talentfuld! 

Uh, jeg hører nu også en masse, men musik er en stor del af mit liv, så jeg ved hvad jeg klar foretrækker og sådan - jeg hører musik cirka to timer om dagen + det løse i radioen osv 

ja altså vi høre også ekstremt meget musik herhjemme... når drengene er vågne høre vi enten radio eller børnemusik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ja altså vi høre også ekstremt meget musik herhjemme... når drengene er vågne høre vi enten radio eller børnemusik

Det er ikke til at undvære! Folk synes jeg er sær fordi jeg gpr i skole, men det er fordi jeg kan høre mit musik der. Meeen, nu er pakken kommet! Ihj, jeg glæder mig til at se min top med dem 

Anmeld

24. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Det er ikke til at undvære! Folk synes jeg er sær fordi jeg gpr i skole, men det er fordi jeg kan høre mit musik der. Meeen, nu er pakken kommet! Ihj, jeg glæder mig til at se min top med dem 

uhhhhhhhhhhhhh du må lige lægge et billede ind af den

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

uhhhhhhhhhhhhh du må lige lægge et billede ind af den

Uh, jeg er garanteret så meget oppe at køre, at jeg uploader en masse billeder fra selve aftenen!

http://www.emp.de/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=185464&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Volbeat:%20Car&tc=BANDSHIRTS 

Men det er den der jeg har købt! Jeg synes den er SÅ fed!

Anmeld

24. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Uh, jeg er garanteret så meget oppe at køre, at jeg uploader en masse billeder fra selve aftenen!

http://www.emp.de/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=185464&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Volbeat:%20Car&tc=BANDSHIRTS 

Men det er den der jeg har købt! Jeg synes den er SÅ fed!

ej den er virkelig røv mega fed

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ej den er virkelig røv mega fed

Jaaa, det synes jeg nemlig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.