Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle der ved hvor lang tid det tager at sende en pakke fra Tyskland til Randers?Jeg skal til koncert med Volbeat på fredag, men emp har først sendt pakken med merch i dag, er der nogle der ved om den kan nå at komme frem?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg godt, du kan nå at få. De plejer at have et rimeligt godt postsystem i Tyskland Go´ koncert
tja, vi har fået autostol fra tysklnad, tror det tog 2-3 dage, så ikke ret lang tid, men kommer vist også an på hvor langt nede det er.
Dot D skriver: Det tror jeg godt, du kan nå at få. De plejer at have et rimeligt godt postsystem i Tyskland Go´ koncert
Åhh, godt!! Tak
MariaE skriver: tja, vi har fået autostol fra tysklnad, tror det tog 2-3 dage, så ikke ret lang tid, men kommer vist også an på hvor langt nede det er.
Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg ved ikke hvor det ligger. Håber det når at komme
Hvad pokker skal du have fra Tyskland??
Laulund87 skriver: Hvad pokker skal du have fra Tyskland??
Læs da hvad jeg skriver, unge dame!
Mig og Jeanette har bestilt noget tøj med Volbeat til på fredag!
Dinna88 skriver: Læs da hvad jeg skriver, unge dame! Mig og Jeanette har bestilt noget tøj med Volbeat til på fredag!
Det står der sgu da ikke noget om Der står bare at i skal til Volbeat koncert, nå!
Laulund87 skriver: Det står der sgu da ikke noget om Der står bare at i skal til Volbeat koncert, nå!
men emp har først sendt pakken med merch i dag
Det står jo lige der! Jeg håber forresten I har et lager af chokolade klar til i aften!
Dinna88 skriver: men emp har først sendt pakken med merch i dag Det står jo lige der! Jeg håber forresten I har et lager af chokolade klar til i aften!
Pft altså
Måske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128