Pakke fra Tyskland til Randers - tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Pft altså

Måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Er der nogle der ved hvor lang tid det tager at sende en pakke fra Tyskland til Randers?

Jeg skal til koncert med Volbeat på fredag, men emp har først sendt pakken med merch i dag, er der nogle der ved om den kan nå at komme frem?!  

ARHH SNYD go koncert søde 

Misundelse er en meget grim til

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ARHH SNYD go koncert søde 

Misundelse er en meget grim til

Hører du Volbeat?!  

Hæhæ, men tak! Kom du ind til byen på fredag? 

Anmeld

24. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Hører du Volbeat?!  

Hæhæ, men tak! Kom du ind til byen på fredag? 

øhhh ja på fulde gardin

måske skal lige høre rasmus om han vil tage drengene for en nat - så jeg lige kan komme lidt ud

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

øhhh ja på fulde gardin

måske skal lige høre rasmus om han vil tage drengene for en nat - så jeg lige kan komme lidt ud

Ej, hvorfor vidste jeg ikke det?! Jeg er SÅ stor fan af dem, jeg tog på skanderborg festival bare fordi de spillede der! Hvor sjovt, at du hører dem! Så er det da også en skam at du ikke skal til koncerten, de er jo "sjældent" med deres små koncerter - der er jo kun plads til 800 mennesker 

Uh, det kunne altså bare været så hyggeligt og sjovt   for at han er frisk på det!

Anmeld

24. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Ej, hvorfor vidste jeg ikke det?! Jeg er SÅ stor fan af dem, jeg tog på skanderborg festival bare fordi de spillede der! Hvor sjovt, at du hører dem! Så er det da også en skam at du ikke skal til koncerten, de er jo "sjældent" med deres små koncerter - der er jo kun plads til 800 mennesker 

Uh, det kunne altså bare været så hyggeligt og sjovt   for at han er frisk på det!

ej hvor fedt...!! Altså jeg har ikke været til nogle af deres koncerter - men elsker deres musik og deres tekster

Er egentlig ikke rigtig fan af nogen - for høre en hulens masse forskelligt musik specielt børnemusik

Anmeld

24. februar 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Go koncert...

De er bare SÅ fede... 

Anmeld

24. februar 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Go koncert...

De er bare SÅ fede... 

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ej hvor fedt...!! Altså jeg har ikke været til nogle af deres koncerter - men elsker deres musik og deres tekster

Er egentlig ikke rigtig fan af nogen - for høre en hulens masse forskelligt musik specielt børnemusik

Det er Michael Poulsen der skriver deres tekster, han er så talentfuld! 

Uh, jeg hører nu også en masse, men musik er en stor del af mit liv, så jeg ved hvad jeg klar foretrækker og sådan - jeg hører musik cirka to timer om dagen + det løse i radioen osv 

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Go koncert...

De er bare SÅ fede... 

Tak! Det er de nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.