Anonym skriver:
Jeg er 1. gangs gravid og min kæreste og jeg er enige om ikke at vide kønnet, hvis vi kan undgå dette. Vi synes det skal være en overraskelse, som først bliver udløst den dag barnet bliver født
Svigerfamilien synes dette er "træls", da de så ikke ved hvilken farve tøj de skal købe
Personligt synes jeg ikke dette er et problem, da dette kan købes på nettet eller manden kan sendes ud og købe noget efter fødslen. Af grundudstyr vil vi alligevel vælge hvidt, træfarvet, beige, sort osv., som passer til begge køn, da vi jo nok skal have mere end 1 barn
Så mit spørgsmål er: Hvorfor valgte I at få kønnet af vide? Var det ren og skær af praktiske grunde i forhold til farve osv?
1. graviditet = lettere nysgerrig og "gruppepres" fra familien
2. graviditet = jeg nægtede at få det af vide, jeg ville bare føle, hvordan det var ikke at få det af vide (det huede hellere ikke min familie - men sådan var det bare) og det er bare den største oplevelse ever. 
Jeg ville for ingenting have underværet den oplevelse og kunne jeg gøre det om, ville jeg have takket nej første gang til at vide kønnet.
Så tag det som en oplevelse og skid højt på hvad andre tænker, det er nok mest pga det med tøjindkøb men så må de altså købe tøj, der passer til både drenge og piger 
Anmeld