madopskrift - hvordan laver du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

kan man bruge svinekød? - har lige opdaget jeg har taget det forkerte fars op af fryseren?

Sagtens =)

Smager jo bare en anelse anderledes.

Men det har jeg også præsteret at gøre før

Smagte fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Steph_Laurits

IsabellaCiinea skriver:

Det samme her 

S**** nemt

Anmeld

22. februar 2011

BellaCiinea

StephanieJ skriver:

S**** nemt

Jeps

Anmeld

22. februar 2011

Bom

Anonym skriver:

ja

Hva gør du da??

Anmeld

22. februar 2011

Pullemulle

Opskriften fra kræsenpinden her er nok lidt speciel fordi jeg hverken kan lide løg, hvisløg, tomatklumperne i de der hakkede/flåede tomater fra dåse og er heller ikke så glad for krydderier.

Jeg svitser først kødet. Så lidt (meget) paprika og en smule salt. Så tomatpuré. Nogle gange kan jeg finde på at putte majs i. Og så ellers bare noget mælk i for at gøre den lækker.

Det er simpelthen noget af det bedste for mig

Anmeld

22. februar 2011

Philippa

Når jeg laver kødsovs..: 

Snitter Hvidløg, løg og steger det i oliven olie til løgene er hvide, og tager det op i en skål.

Bruner hakkekødet, kommer krydderier i (chili, organo, timian, salt og peber)

Når kødet er brunet, kommer jeg løgene og hvidløget ned til kødet, kommer økologiske hakkede tomat dåse i, kommer søltørret tomater, gulerødder,  og kommer i stedet for vand hvidvin i.. (kan også komme lidt vand i) og lad det koge et stykke tid.

MUMS, elsker min spagetti

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hva gør du da??

tager løg og svitser, putter kødet i sammen med gulerødder og majs, hælder bolionvand i og kulør og selvf jævning og det er det . en anelse kedeligt i længdenm

Anmeld

22. februar 2011

Bom

Anonym skriver:

tager løg og svitser, putter kødet i sammen med gulerødder og majs, hælder bolionvand i og kulør og selvf jævning og det er det . en anelse kedeligt i længdenm

Jae lidt..  Undskyld ved godt det ikke er pænt at grine af andre folk, men kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet..

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Jeg svitser 2 løg og evt noget hvidløg, hælder det i en tallerken, svitser oksekødet, når det er nok, så kommer jeg løgene i igen, 1 ds hk tomater og lidt vand eller mælk, så kommer jeg en boullion terning i, lader det koge lidt, og så jævner jeg det med en mel jævning, smager til med salt og pebermix.
Hvis vi skal være sunde, så kommer jeg revn gulerod eller en ds majs i..

Meget simpelt...  Jeg har en ide om at min hemmelig ingrediens er min pebermix..

En go måde at gøre det sundt på er også at putte en dåse hvide bønner i tomat i - smager så godt og er jo sundhedens rolls royce

Anmeld

22. februar 2011

Bom

Giraffen skriver:

En go måde at gøre det sundt på er også at putte en dåse hvide bønner i tomat i - smager så godt og er jo sundhedens rolls royce

Puh er ikke så vild med hvide bønner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.