Dumme ko!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Anne hvis jeg var dig ville jeg kopiere hvad du lige har skrevet her, og så sende det i en mail til forsikringsselskabet! De må have sådan en kontakt e-mail adresse til evt. direktionen!? Ikke fordi at du får noget ud af det, men mere så de kan banke deres rådgivere oven i hovedet med det og måske lære dem hvordan man rådgiver/sælger en forsikring!

Det kunne da være en ide... For som jeg skriver har jeg faktisk været enormt glad for selskabet, og har ikke i sinde at skifte pga. det her... men banken skal godt nok være meget dyrere på krydslivspræmie end forsikringsselskabet, for at jeg tegner mere hos dem lige nu... 

Tak for krammet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

XXSS

Hey

Jeg håber du blev lidt klogere efter at have snakket med manden min  og at i nu har styr på det hele... (eller næsten).

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Tanja78 skriver:

Hey

Jeg håber du blev lidt klogere efter at have snakket med manden min  og at i nu har styr på det hele... (eller næsten).

Det gjorde jeg helt bestemt! Tænk hvor meget klarhed en telefonsamtale på 10 minutter kunne bidrage med!  

Hils ham og tak ham for hjælpen og hans tid endnu engang!!  

Anmeld

23. februar 2011

XXSS

AnneBJ skriver:

Det gjorde jeg helt bestemt! Tænk hvor meget klarhed en telefonsamtale på 10 minutter kunne bidrage med!  

Hils ham og tak ham for hjælpen og hans tid endnu engang!!  

Det var så lidt!

Men ja, havde hun bare lige taget sig tid til at høre ordentligt efter eller viderstille opkaldet til en anden der kunne - så havde du været det mindre frustreret i går

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Tanja78 skriver:

Det var så lidt!

Men ja, havde hun bare lige taget sig tid til at høre ordentligt efter eller viderstille opkaldet til en anden der kunne - så havde du været det mindre frustreret i går

Lige præcis! For når din mand kunne give et så præcist svar - eller; faktisk så præcise muligheder jeg kan vælge imellem - på så kort tid som han kunne, så kunne hun jo også have gjort det... 

Anmeld

23. februar 2011

4xGreve

AnneBJ skriver:

Tak for dit svar. Det er også det vi gør, der var andre der foreslog mig det igår, så vi mangler kun at snakke med banken nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.