Dumme ko!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Nemlig! Hun kunne stille og roligt have forklaret mig om mulighederne, og så havde jeg uden tvivl tegnet den krydslivsforsikring jeg nu har fattet jeg skal bruge hos dem - men nu bliver den tegnet i banken regner jeg med... 

dumme ko!

Ja!! Det er en krydslivsforsikring der er det rette for dig. Skriv til mig hvis du mangler råd om noget - tror jeg har rimelig styr på det! Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja!! Det er en krydslivsforsikring der er det rette for dig. Skriv til mig hvis du mangler råd om noget - tror jeg har rimelig styr på det! Knus

Åh du er sød, tusind tak!

Anmeld

22. februar 2011

eliasogmor

AnneBJ skriver:

Haha ja, jeg har mit at bøvle med her i min egen lille barselsboble, men er SÅ glad for jeg slipper for opgaven... 

(den er sikkert også MAJET nemmere at skrive om et år, med ammehjerne og hele lortet.....

jah da.....

Anmeld

22. februar 2011

Skouboe

AnneBJ skriver:

Hehe jo, jeg har også hørt det skulle være bedst og smartest med en krydsliv, men har ikke den store tiltro til min egen viden på området, efter den samtale med hende... 

Men vi har et møde i banken på torsdag, og så vil jeg da prøve at spørge dernede!

Vær opmærksom på at din bankrådgiver også er sælger og som regel også vil sælge dig noget.

Det betyder ikke nødvendigvis at deres råd er dårlige, men I skal bare vide det

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Vær opmærksom på at din bankrådgiver også er sælger og som regel også vil sælge dig noget.

Det betyder ikke nødvendigvis at deres råd er dårlige, men I skal bare vide det

Super tip - tak for det!! 

Anmeld

22. februar 2011

mathildemb

Jeg har også prøvet at få en dum gås i røret (godt nok ikke lige vedr. dette emne),  som bare ikke kan finde ud af at give mig den vejledning jeg har brug for. Hvis det er nogle oplysninger jeg virkelig gerne vil have/ skal bruge ringer jeg op igen lidt senere, og ser om det er en anden der tager tlf. Det har jeg altså haft held med en del gange. For det meste er de jo flere der sidder med samme funktion. Kan anbefales

Anmeld

22. februar 2011

AnneBJ

mathildemb skriver:

Jeg har også prøvet at få en dum gås i røret (godt nok ikke lige vedr. dette emne),  som bare ikke kan finde ud af at give mig den vejledning jeg har brug for. Hvis det er nogle oplysninger jeg virkelig gerne vil have/ skal bruge ringer jeg op igen lidt senere, og ser om det er en anden der tager tlf. Det har jeg altså haft held med en del gange. For det meste er de jo flere der sidder med samme funktion. Kan anbefales

Ja jeg er også nødt til at ringe igen, da jeg skulle spørge om noget andet også, mit temperament var bare ikke lige til det i dag

Anmeld

23. februar 2011

4xGreve

AnneBJ skriver:

Nope

så vil jeg anbefale at du snakker med din bank om en kryslivs forsikring og får din bank til at kigge på jeres nuværende forsikringer -  tro mig de er en rigtig god hjælp - men en kryslivs forsikring er ihvertfald noget vi stræber meget efter herhjemme det er den mest fornuftige forsikring man kan få som par med børn uden at være i ægteskab...

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

WiitrioeN skriver:

så vil jeg anbefale at du snakker med din bank om en kryslivs forsikring og får din bank til at kigge på jeres nuværende forsikringer -  tro mig de er en rigtig god hjælp - men en kryslivs forsikring er ihvertfald noget vi stræber meget efter herhjemme det er den mest fornuftige forsikring man kan få som par med børn uden at være i ægteskab...

Tak for dit svar. Det er også det vi gør, der var andre der foreslog mig det igår, så vi mangler kun at snakke med banken nu

Anmeld

23. februar 2011

DK

Anne hvis jeg var dig ville jeg kopiere hvad du lige har skrevet her, og så sende det i en mail til forsikringsselskabet! De må have sådan en kontakt e-mail adresse til evt. direktionen!? Ikke fordi at du får noget ud af det, men mere så de kan banke deres rådgivere oven i hovedet med det og måske lære dem hvordan man rådgiver/sælger en forsikring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.