urin og svar :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Moar2011

Holbæktrunten skriver:

Nej, urinprøven har jo kun noget med din blære at gøre - den siger intet om hvordan fx skeden har det...

eejj okey, det kan jeg godt se så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

RiUL

Holbæktrunten skriver:

Kan jeg sagtens forstå, man må jo fryse fuldstændig. Havde nok reageret ligesom dig, hvis jeg skal være ærlig.

Meeeeen havde nok ikke kunne dy mig for at fyre en kommentar af næste gang jeg så hende, om at man fandme skal have den profesionelle maske på og ikke flippe ud når man er læge

Jeg kan love dig for at hun ikke skal undersøge mig på den måde igen Når hun skal prøve at skade mig Hehe.. Ej hun stopper hos mit lægehus i denne uge, så heldigvis  

Men næsten at få det at vide, som man frygter allermest, puha Så nu håber jeg bare at alt er ok til NF idag, ellers får jeg da hjertestop

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

RiUL skriver:

Altså det normale "flydende" er bare hvidt, og lidt gult. Men har også nogle klumper, som er gult. Men min læge sagde så længe det ikke lugter, er det ikke noget "farligt". 

jeg synes, jeg af og til har en grim lugt .. men hun siger det er normalt.. fordi alt ændre sig dernede når man er gravid.

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

RiUL skriver:

Jeg kan love dig for at hun ikke skal undersøge mig på den måde igen Når hun skal prøve at skade mig Hehe.. Ej hun stopper hos mit lægehus i denne uge, så heldigvis  

Men næsten at få det at vide, som man frygter allermest, puha Så nu håber jeg bare at alt er ok til NF idag, ellers får jeg da hjertestop

Nå det var sgu da heldigt at hun stopper

Aiii, hvor dejligt med NF i dag! Vi var i sidste uge, og det var helt fantastisk at se hvordan den lille ligger og hopper rundt.

Heldigvis var den meget "uartig" og ville ikke ligge sig så de kunne måle nakkefolden med det samme, så fi fik lov at se på dens udskejelser i 45 min  (Mor´s dyyygtige baby, haha)

Er SIKKER på at alt ser perfekt ud, og venter spændt på en update

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

Babyklar skriver:

eejj okey, det kan jeg godt se så..

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Babyklar skriver:

jeg synes, jeg af og til har en grim lugt .. men hun siger det er normalt.. fordi alt ændre sig dernede når man er gravid.

Ja, jeg tror ikke du skal være urolig  

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Holbæktrunten skriver:

Nå det var sgu da heldigt at hun stopper

Aiii, hvor dejligt med NF i dag! Vi var i sidste uge, og det var helt fantastisk at se hvordan den lille ligger og hopper rundt.

Heldigvis var den meget "uartig" og ville ikke ligge sig så de kunne måle nakkefolden med det samme, så fi fik lov at se på dens udskejelser i 45 min  (Mor´s dyyygtige baby, haha)

Er SIKKER på at alt ser perfekt ud, og venter spændt på en update

Haha Dejlige baby Hvor lækkert at I fik lov at se baby i så lang tid

Jeg glæder mig også, men ikke for meget, for er altså en smule nervøs  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.