urin og svar :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Moar2011

endnu et piv piv indlæg herfra. sorrry

Hmm, som nævnet i et andet enme, var jeg  jo til læge tjek igår uge 26 .. alt var fint. fik som sagt afvide at jeg havde rhesus A negativ.. der var lidt baktiere i min urin, som lægen sendte videre til yderligere tjek.. som jeg så fik svar på her til morgen.. og der var INGENTING med min urin,  hvorfor får jeg så, så meget udflåd - er det normalt?

klam detalje:

imorges var jeg ude og tisse, tøre mig og tager underdel på igen. der går 2min og mine trusser er helt våde kan jeg mærke, og jeg kigger selvfølgelig, og der var der en af udflåd, sådan gulig/grønlig/hvid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

HDA2311

Det er helt normalt - vildt irreterende, men der er ikke noget at gøre ved det....

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Jeg har også fået testet min urin de sidste mange gange jeg har været hos lægen, og der er altid "bakterier" i mit urin, men når de så dyrker den er det intet. Min læge mener at det kan være noget forurening

Og det der udflåd, det har jeg også, og det er mega irriterende. Prøv noget at det der vivag, intim vask, og måske de der mælkesyrebakterie tabletter  

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

HDA2311 skriver:

Det er helt normalt - vildt irreterende, men der er ikke noget at gøre ved det....

Det ser bare voldsomt ud nogen gange heh ..

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

RiUL skriver:

Jeg har også fået testet min urin de sidste mange gange jeg har været hos lægen, og der er altid "bakterier" i mit urin, men når de så dyrker den er det intet. Min læge mener at det kan være noget forurening

Og det der udflåd, det har jeg også, og det er mega irriterende. Prøv noget at det der vivag, intim vask, og måske de der mælkesyrebakterie tabletter  

sidste gang jeg fik tjekket urin hvor det os blev dyrket, der var der heller ikk noget i den, og der sagde hun nemlig at jeg sku prøve at vaske mig med intim sæbe, så det gør jeg et par gange om ugen ..

men "dejligt" nok at høre jeg ikke er den eneste heh .. det hjalp på uroen .. hihi..

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Babyklar skriver:

sidste gang jeg fik tjekket urin hvor det os blev dyrket, der var der heller ikk noget i den, og der sagde hun nemlig at jeg sku prøve at vaske mig med intim sæbe, så det gør jeg et par gange om ugen ..

men "dejligt" nok at høre jeg ikke er den eneste heh .. det hjalp på uroen .. hihi..

Ja, det er noget underligt noget  

Jeg har faktisk lige været hos lægen pga det udflåd, og fik ikke rigtig svar på hvad det var, for da hun skulle undersøge mig gynækologisk, rev hun mig deroppe, så jeg blødte helt vildt  Og hun troede faktisk at det var fordi jeg var ved at miste, men det var fordi fjolset var for voldelig med det instrument

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

RiUL skriver:

Ja, det er noget underligt noget  

Jeg har faktisk lige været hos lægen pga det udflåd, og fik ikke rigtig svar på hvad det var, for da hun skulle undersøge mig gynækologisk, rev hun mig deroppe, så jeg blødte helt vildt  Og hun troede faktisk at det var fordi jeg var ved at miste, men det var fordi fjolset var for voldelig med det instrument

AV AV AV AV  kææft det må da gør herre ondt. det har jeg aldrig hørt at det er sket, og så ligefrem en kvinde, men der siges jo os at de er hårdere end mænde læger.. jamen hva skete der så? - og hold da op et chok hun lige gav dig ved hendes kommentar om at du var ved at miste.. tror nu nok jeg var bleven en smule sur  hvilket du nok os gjorde ved den kommentar..

jamen ærligt tror jeg bare vi må leve med det udflåd selvom det ikke er særlig lækkert..

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Babyklar skriver:

AV AV AV AV  kææft det må da gør herre ondt. det har jeg aldrig hørt at det er sket, og så ligefrem en kvinde, men der siges jo os at de er hårdere end mænde læger.. jamen hva skete der så? - og hold da op et chok hun lige gav dig ved hendes kommentar om at du var ved at miste.. tror nu nok jeg var bleven en smule sur  hvilket du nok os gjorde ved den kommentar..

jamen ærligt tror jeg bare vi må leve med det udflåd selvom det ikke er særlig lækkert..

Min kæreste var heldigvis med, men jo blev lidt sur. Men hun blev bare forskrækket. Men det gjorde også ondt, da hun rev mig med den :s

Men heldigvis var det stoppet med at bløde da vi kom hjem. 

Ja, det tror jeg også at vi må. Men min læge sagde at under graviditeten var det meget normalt at der var mere udflåd. 

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

Ja, jeg må også tilslutte mig gruppen der oplever markant mere udflåd end vanligt under min graviditet. Meget irriterende.

Dog er jeg helt sikker på at det IKKE bør være grønt, synes måske du skulle prøve at kontakte lægen igen. Det kan jo være en infektion eller svamp, der skal behandles...

Men ellers så slap du bare af

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

RiUL skriver:

Min kæreste var heldigvis med, men jo blev lidt sur. Men hun blev bare forskrækket. Men det gjorde også ondt, da hun rev mig med den :s

Men heldigvis var det stoppet med at bløde da vi kom hjem. 

Ja, det tror jeg også at vi må. Men min læge sagde at under graviditeten var det meget normalt at der var mere udflåd. 

Jeps, det havde jeg os læst og fået afvide, men blev da lidt overrasket over det alligevel heh . troede ikke at det var så meget mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.