urin og svar :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Holbæktrunten

RiUL skriver:

Ja, det er noget underligt noget  

Jeg har faktisk lige været hos lægen pga det udflåd, og fik ikke rigtig svar på hvad det var, for da hun skulle undersøge mig gynækologisk, rev hun mig deroppe, så jeg blødte helt vildt  Og hun troede faktisk at det var fordi jeg var ved at miste, men det var fordi fjolset var for voldelig med det instrument

Nuiiii, jeg havde haft meget svært ved ikke at kvæle hende

Flot at du tager det så pænt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Moar2011

Ja, jeg må også tilslutte mig gruppen der oplever markant mere udflåd end vanligt under min graviditet. Meget irriterende.

Dog er jeg helt sikker på at det IKKE bør være grønt, synes måske du skulle prøve at kontakte lægen igen. Det kan jo være en infektion eller svamp, der skal behandles...

Men ellers så slap du bare af

Taak for dit svar

Var ved lægen igår, og der sagde jeg præcis det samme til hende, gullig/grønlig snask, og der sagde hun at det er normalt.. kan jo ikke præcs sige hvad farve..

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Holbæktrunten skriver:

Nuiiii, jeg havde haft meget svært ved ikke at kvæle hende

Flot at du tager det så pænt

Jeg blev så forskrækket, at jeg glemte at trække vejret, og hørte bare min kæreste gispe ÅH nej. Min hjerne gik simpelthen i stå i et par sekunder. Og så bagefter skal man lige sunde sig, så jeg nåede først at blive gal da jeg kom hjem.

Men det var frygteligt da hun udbrød "JEG TROR LIIIGE DU SKAL VIDERE TIL EN GYNÆKOLOG MED DÉT HER" Hun kunne da ha sagt det på en rolig måde 

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

Babyklar skriver:

Taak for dit svar

Var ved lægen igår, og der sagde jeg præcis det samme til hende, gullig/grønlig snask, og der sagde hun at det er normalt.. kan jo ikke præcs sige hvad farve..

Hmmm, synes at det er yderst mærkværdigt at hun så ikke har tilbudt dig en gynækologisk undersøgelse, så hun selv har kunnet vurdere farven...

Har hun spurgt ind til gener i form af feber, smerter, kløe/svien, lugt og konsistens? Kan jo være at hun har kunne udelukke ubehageligheder pga manglende symptomer, og jeg er jo ikke læge.

Men jeg ville da nok prøve at tage tlf kontakt til hende igen og få en ordentlig forklaring og evt en undersøgelse, for det virker jo til at du ikke er helt tryg ved situationen. Læger er til for at give os svar, vi betaler sgu for at de gør det. Så vær du bare "irriterende" og ring igen

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Babyklar skriver:

Jeps, det havde jeg os læst og fået afvide, men blev da lidt overrasket over det alligevel heh . troede ikke at det var så meget mere..

Det er noget underligt noget, men det er sikkert til gavn for et eller andet

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

Holbæktrunten skriver:

Hmmm, synes at det er yderst mærkværdigt at hun så ikke har tilbudt dig en gynækologisk undersøgelse, så hun selv har kunnet vurdere farven...

Har hun spurgt ind til gener i form af feber, smerter, kløe/svien, lugt og konsistens? Kan jo være at hun har kunne udelukke ubehageligheder pga manglende symptomer, og jeg er jo ikke læge.

Men jeg ville da nok prøve at tage tlf kontakt til hende igen og få en ordentlig forklaring og evt en undersøgelse, for det virker jo til at du ikke er helt tryg ved situationen. Læger er til for at give os svar, vi betaler sgu for at de gør det. Så vær du bare "irriterende" og ring igen

nix hun spurgte slet ikke indtil det

ja nemlig, men burde hun ikk ku se via en urin prøve hvis der var noget dernede som ikke er som det ska være..

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

RiUL skriver:

Jeg blev så forskrækket, at jeg glemte at trække vejret, og hørte bare min kæreste gispe ÅH nej. Min hjerne gik simpelthen i stå i et par sekunder. Og så bagefter skal man lige sunde sig, så jeg nåede først at blive gal da jeg kom hjem.

Men det var frygteligt da hun udbrød "JEG TROR LIIIGE DU SKAL VIDERE TIL EN GYNÆKOLOG MED DÉT HER" Hun kunne da ha sagt det på en rolig måde 

Kan jeg sagtens forstå, man må jo fryse fuldstændig. Havde nok reageret ligesom dig, hvis jeg skal være ærlig.

Meeeeen havde nok ikke kunne dy mig for at fyre en kommentar af næste gang jeg så hende, om at man fandme skal have den profesionelle maske på og ikke flippe ud når man er læge

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

RiUL skriver:

Det er noget underligt noget, men det er sikkert til gavn for et eller andet

ja ganranteret ..

hvad farve har dit ?

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

Babyklar skriver:

nix hun spurgte slet ikke indtil det

ja nemlig, men burde hun ikk ku se via en urin prøve hvis der var noget dernede som ikke er som det ska være..

Nej, urinprøven har jo kun noget med din blære at gøre - den siger intet om hvordan fx skeden har det...

Anmeld

22. februar 2011

RiUL

Babyklar skriver:

ja ganranteret ..

hvad farve har dit ?

Altså det normale "flydende" er bare hvidt, og lidt gult. Men har også nogle klumper, som er gult. Men min læge sagde så længe det ikke lugter, er det ikke noget "farligt". 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.