hvordan havde du det de første tre mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

mamiolvi

hvordan havde i det de første tre mdr af graviditeten... Jeg har kvalme, madlede, hjertebanken, træt, utilpas og har ingen engergi...
Hvordan havde i det???
Min mand mener ikke det kan passe at jeg har det så dårligt, for det har han ikke hørt om af andre.. ( han har spurgt to af hans kammiere og deres koner havde det fint.. så det burde jeg også have)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

TroldeMor<3

Altså nu er jeg også selv indenfor de første 3 måneder.. Og jeg har det ligesom dig.

Jeg vil ikke sige det er Såhh voldsomt igen, men ja - ingen appetit, træt - kvalme og hjetebanken,, Føler mig også lidt svimmel.. Oven i det - så græder jeg fandme over ingenting !

Min mor - som har født fem børn, siger det er HELT almindeligt.

Det er jo en helt ny ting for kroppen, og den indstiller sig til det hele. Jeg har fået afvide at alle tingene sker, i starten.. Senere hen, for man det bedre

Anmeld

22. februar 2011

TinaPina

SKRÆKKELIGT, ganske enkelt SKRÆKKELIGT

Helt indtil omkring 16. uge havde jeg en indlæggelse hængende over hovedet fordi jeg kastede så meget op og intet kunne spise. Jeg var ved lægen 3-4 gange i ugen til kontrol. Jeg kastede op mindst 10 gange om dagen i en periode. Det var virkelig virkelig hårdt, og ikke alle danser bare igennem deres graviditet som om det var en fest.

Det er bare rigtig hårdt for nogle, at vænne sig til de nye ting der sker i kroppen. Og der sker bare så meget, at man kan blive så ubeskriveligt træt.

Heldigvis var jeg velsignet med en meget forstående kæreste, som bare bakkede mig op, og lod mig klynke alt det jeg havde behov for.

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

jeg havde det fnt nok... dog kunne jeg SLET IKKE tåle at køre bil.. blev så dårlig når vi skulle nogle steder... 

Anmeld

22. februar 2011

heisamig

Jeg må vist hellere tilstå og jeg var irriterende frisk i de første 3 måneder. Ingen kvalme eller noget. Jeg var lidt mere træt end normalt og hvis jeg havde gået langt fik jeg ondt i lænden... det var det... Ellers havde jeg det ligeså godt som normalt

Anmeld

22. februar 2011

K&S

mamiolvi skriver:

hvordan havde i det de første tre mdr af graviditeten... Jeg har kvalme, madlede, hjertebanken, træt, utilpas og har ingen engergi...
Hvordan havde i det???
Min mand mener ikke det kan passe at jeg har det så dårligt, for det har han ikke hørt om af andre.. ( han har spurgt to af hans kammiere og deres koner havde det fint.. så det burde jeg også have)

Jeg havde kvalme de første 4½ måned - kunne ikke spise noget udover saltlakrids  

Har du prøvet SeaBand "armbånd" fra apoteket? De var helt fantastiske for mig...!

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

Skidt heh .. havde kvalme, utilpas, opkast osv osv..

Anmeld

22. februar 2011

Tystys14

lavede ikke andet end at brække mig

Anmeld

22. februar 2011

NessaXenia

jeg havde det elendigt fra uge 5 - 13, jeg har aldrig brækket mig så meget og tit, haft så ondt i hovedet og haft så stærk en kvalme som den tid..

jeg lå på sofaen hele tiden, bare tanken om mad fik mig til at kaste op, jeg vågnede selv af at jeg skulle kaste op feks kl 2 om natten.

jeg havde konstant migræne og jeg græd ofte om aftenen og morgenen fordi det var så slemt at jeg ikke kunne klare det mere..

Anmeld

22. februar 2011

Den lykkelige

Jeg havde det direkte forfærdeligt!!! Så forfærdeligt at jeg nogle dage bare tænkte "er det virkelig det værd"..  Og frygtede virkelig at det skulle vare sådan hele graviditeten.. Men varede fra uge 6-14 ca.. Og havde det så godt lige til uge 28 hvor der så er kommet andre ting..

Tror din kæreste har snakket med "de forkerte".. Synes det er største delen af de folk man høre om som har haft det skidt... Jeg kender faktisk kun en der ikke havde det af h til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.