Update på "Fuck!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

<3

Jamen hvis du føler at du kan give ham en chance til, så gør endelig det. Du har reageret mere med chok end med en vedvarende følelse af forrædderi, så det er det rigtige for dig. Der skal jo helst være plads til at begå fejl i et parforhold. Men disse fejl skal bare ikke ske på bekostning af sin partners vel.

Men jeg tror at jeres kommunikation skal der arbejdes meget med og så for at der ikke vil ske en ny version af tillidsbrud.

Det kan være bare jer men også med en uvildig tilstede. Det må I finde ud af, hvad der vil være bedst for jer for at få bearbejdet det som skete. Og forsøge at komme videre. Bare fordi man siger at man gerne vil er desværre ikke ensbetydende med at det vil lykkedes så det kræver arbejde fra begges sider.

Når det er sagt så håber jeg at I finder ud af det sammen eller kan skilles i fordragelighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Chillien

Har ikke læst alle svarene... Men sys det er godt at du kan lade ham komme ind i varmen igen, hvis du er sikker på du kan lære at stole på ham igen. Men så kan du bare vælge at huske det til hvis der skulle ske noget en anden gang, og så må det være ud af vagten..

Og selvom det måske er en grim ting at sige, så kan det også være at han har fået forskrækkelsen af at blive smidt ud af huset prompte (hvilket jeg synes var et SUPER valg) og aldrig vil gøre noget så dumt igen efter at have indset hvor trist det er at miste en kvinde som dig...

Håber i kommer ovenpå igen, og finder ud af det var en engangsforestilling der ikke betyder noget videre..

Anmeld

22. februar 2011

Dorthe1986

Jeg synes det er godt at du vælger at give ham en chance til - ikke fordi det er i orden det han har gjort, for det er det på ingen måde. Men tror også det er godt, at du lige ser tiden an om du vitterligt kan leve med det... bare sørg for at du så kommer væk inden du bliver helt ødelagt (hvis det går sådan)

Men synes det var så stærkt gået at du smed ham ud af huset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.