Update på "Fuck!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Zeus

Jeg har tænkt og tænkt og tænkt, og jeg kan simpelthen ikke tro, at han kunne finde på at være utro..

Jeg aner ikke hvorfor han gik derind, men har svært ved at tro på kedsomheds-teorien, da jeg ikke mener at det er steder man går ind, hvis det bare er kedsomhed.. Men det er jo MIN holdning, og der må jeg holde den på egen banehalvdel. Jeg kan ikke vide med sikkerhed at han lavede noget andet derinde, for jeg fandt jo ingenting, der kunne der kunne bekræfte, at han havde gjort andet end at kigge..

Jeg lå det halve af natten og tænkte på, at jeg også valgte at tro på min eksmand, når han sagde at det ingenting var. Hvad var forskellen?? Men min eksmand lavede ikke andet end at lyve, drikke, være utro og forlod mig i tide og utide.. Min nuværende kæreste, har altid vist, hvor meget han holder af mig, og har aldrig givet mig nogen grund til at tvivle på ham i de 4 år vi har været sammen - før igår. Det må jeg jo også tænke på..

Vi snakkede sammen idag, og han fik af vide alle de tanker jeg havde gjort mig, både igår aftes, i nat, og her til formiddag, og hvordan samtlige alarmklokker havde ringet på livet løs. At jeg IKKE syntes det var acceptabelt at han var derinde, uanset grunden! At der var sket i tillidsbrud, og jeg behøvede lidt tid til at sunde mig. Men at jeg troede på ham.... Og hvis det var opmærksomhed han manglede, eller bekræftelse, eller hvad pokker man nu går derind for, så måtte han sgu sige det til mig, så vi kunne finde ud af det sammen. Han benægtede at det havde noget som helst med det at gøre, og fastholdt at det udelukkende drejede sig om kedsomhed. Men han gjorde det ikke igen!

Så må tiden jo vise, om det er det rigtige jeg gør ved at glemme det igen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

sarahb

Hvis du tror på ham og hvis du kan leve med det der er sket uden at det piner dig i LANG tid så er det fint du blivet..
Jeg er sådan en person der ikke glemmer og alle de tanker jeg gør mig kører rundt i hoved på mig og så vil det æde mig op indvendig. Så jeg ville ikke kunne leve med det.
Men hvis du kan og ved at det er det bedste for dig/jer så er det bare helt fantastisk

Anmeld

21. februar 2011

twinny

Håber for dig han taler sandt og i finder ud a det sammen...

Du får lige en 

Anmeld

21. februar 2011

JuliaNielsen

Held og lykke <3

Anmeld

21. februar 2011

Frøken J.

Synes det er flot du vil prøve at lægge det bag dig og komme videre.. Men pas på. Det er mange datingsider det drejer sig om, og når han holder fast i det var kedsomhed? Kedsomhed får ikke én til at oprette sig på en sexside og tilkendegive, at man er single. Kedsomhed får én til at finde en eller anden debatside, måske et sjovt spil eller lignende. Jeg vil bare sige, at du skal passe på dig selv. Jeg har selv haft en kæreste, som var det mest tillidsvækkende menneske jeg nogensinde havde oplevet, og han endte med at røvrende mig på det groveste. Så længe han benægter hans reele intentioner synes jeg, at du skal tænke godt over tingene..

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

God beslutning..................som jeg håber at han værdsætter. Jeg tror aldrig at han begiver sig ind på nogle af de sider igen.............for han har lært lektien.

Men tag dig nu lidt tid, for dig selv..............og lad ham stege lidt, det har han kun godt af.

Anmeld

21. februar 2011

Rosa

Secrets skriver:

Synes det er flot du vil prøve at lægge det bag dig og komme videre.. Men pas på. Det er mange datingsider det drejer sig om, og når han holder fast i det var kedsomhed? Kedsomhed får ikke én til at oprette sig på en sexside og tilkendegive, at man er single. Kedsomhed får én til at finde en eller anden debatside, måske et sjovt spil eller lignende. Jeg vil bare sige, at du skal passe på dig selv. Jeg har selv haft en kæreste, som var det mest tillidsvækkende menneske jeg nogensinde havde oplevet, og han endte med at røvrende mig på det groveste. Så længe han benægter hans reele intentioner synes jeg, at du skal tænke godt over tingene..

Enig! Pas på! 

Anmeld

21. februar 2011

Zeus

sarahb skriver:

Hvis du tror på ham og hvis du kan leve med det der er sket uden at det piner dig i LANG tid så er det fint du blivet..
Jeg er sådan en person der ikke glemmer og alle de tanker jeg gør mig kører rundt i hoved på mig og så vil det æde mig op indvendig. Så jeg ville ikke kunne leve med det.
Men hvis du kan og ved at det er det bedste for dig/jer så er det bare helt fantastisk

Jeg er også bange for, at det har ødelagt noget fundamentalt.. Men jeg ved det jo ikke før der er gået noget tid, og hvis jeg ikke kan glemme det, så må vi jo tage en ny snak til den tid

Anmeld

21. februar 2011

Zeus

Baby-støv skriver:

Håber for dig han taler sandt og i finder ud a det sammen...

Du får lige en 

Taak

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Zeus skriver:

Jeg er også bange for, at det har ødelagt noget fundamentalt.. Men jeg ved det jo ikke før der er gået noget tid, og hvis jeg ikke kan glemme det, så må vi jo tage en ny snak til den tid

ja der er ikke andet for. Og det lyder som en go ide.
Jeg ville bare ikke kunne for det er bare som sagt noget der vil æde mig op indvendig og som jeg ville ha i tankerne HELE tiden og spekulere over hele tiden for det virker så suspekt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.