Update på "Fuck!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Zeus

Secrets skriver:

Synes det er flot du vil prøve at lægge det bag dig og komme videre.. Men pas på. Det er mange datingsider det drejer sig om, og når han holder fast i det var kedsomhed? Kedsomhed får ikke én til at oprette sig på en sexside og tilkendegive, at man er single. Kedsomhed får én til at finde en eller anden debatside, måske et sjovt spil eller lignende. Jeg vil bare sige, at du skal passe på dig selv. Jeg har selv haft en kæreste, som var det mest tillidsvækkende menneske jeg nogensinde havde oplevet, og han endte med at røvrende mig på det groveste. Så længe han benægter hans reele intentioner synes jeg, at du skal tænke godt over tingene..

Tror også jeg vil holde lidt ekstra øje med ham det næste stykke tid, men kan vitterligt ikke få mig selv til at tro, at han kunne finde på det.. Ikke med den måde han har behandlet mig på, igennem hele vores forhold.. Men håber ved gud at jeg har ret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Vial

Jeg kan godt forstå, at du ikke forlader ham med det samme. I har jo et lille barn sammen.

Håber, at han har lært lektien. Jeg tror sagens, at han kan finde på at oprette flere dating og sexprofiler uden at være dig utro. Det er alligevel et større skridt at mødes face to face. Det kan sagens være tidsfordriv og bekræftelse... dog en farlig hobby!!

Held og lykke. Håber I finder ud af det.

Anmeld

22. februar 2011

novalfrida

Fint du gir ham en chance
Du vil nok altid ha en lille mistanke i baghovedet pga det der er sket ...
Bare pas på dig selv

Anmeld

22. februar 2011

Shibby

Zeus skriver:

Tror også jeg vil holde lidt ekstra øje med ham det næste stykke tid, men kan vitterligt ikke få mig selv til at tro, at han kunne finde på det.. Ikke med den måde han har behandlet mig på, igennem hele vores forhold.. Men håber ved gud at jeg har ret!

Hvis du er usikker,føler du skal holde øje med ham,føler dit fundament i jeres forhold smuldre så småt,plus du nu har vist at du tilgiver den opførsel med dating og sex sider-så lyder jeres forhold dødsdømt. Gad vide hvad der sker næste gang han keder sig?

Anmeld

22. februar 2011

Ellim

Zeus skriver:

Jeg har tænkt og tænkt og tænkt, og jeg kan simpelthen ikke tro, at han kunne finde på at være utro..

Jeg aner ikke hvorfor han gik derind, men har svært ved at tro på kedsomheds-teorien, da jeg ikke mener at det er steder man går ind, hvis det bare er kedsomhed.. Men det er jo MIN holdning, og der må jeg holde den på egen banehalvdel. Jeg kan ikke vide med sikkerhed at han lavede noget andet derinde, for jeg fandt jo ingenting, der kunne der kunne bekræfte, at han havde gjort andet end at kigge..

Jeg lå det halve af natten og tænkte på, at jeg også valgte at tro på min eksmand, når han sagde at det ingenting var. Hvad var forskellen?? Men min eksmand lavede ikke andet end at lyve, drikke, være utro og forlod mig i tide og utide.. Min nuværende kæreste, har altid vist, hvor meget han holder af mig, og har aldrig givet mig nogen grund til at tvivle på ham i de 4 år vi har været sammen - før igår. Det må jeg jo også tænke på..

Vi snakkede sammen idag, og han fik af vide alle de tanker jeg havde gjort mig, både igår aftes, i nat, og her til formiddag, og hvordan samtlige alarmklokker havde ringet på livet løs. At jeg IKKE syntes det var acceptabelt at han var derinde, uanset grunden! At der var sket i tillidsbrud, og jeg behøvede lidt tid til at sunde mig. Men at jeg troede på ham.... Og hvis det var opmærksomhed han manglede, eller bekræftelse, eller hvad pokker man nu går derind for, så måtte han sgu sige det til mig, så vi kunne finde ud af det sammen. Han benægtede at det havde noget som helst med det at gøre, og fastholdt at det udelukkende drejede sig om kedsomhed. Men han gjorde det ikke igen!

Så må tiden jo vise, om det er det rigtige jeg gør ved at glemme det igen..  

Hej med dig.. (Jeg har kigget med på sidelinjen i din tidligere tråd og nu også denne)

Jeg er enig i at det slet ikke er okay, og jeg ville selv være helt knust hvis min kæreste havde profiler på sådanne sider.. MEN nu lyder jeg nok lidt gammeldags, men jeg tror at det er vitigt at tilgive sådanne dumheder. Hvis jeres forhold er stærk nok skal i nok komme gennem det - og det er jeg sikker på at i nok skal få arbejdet jer igennem..

Selvom der nu er en masse at arbejde med og han skal bevise at han er en god mand og det tilfælde bare var enestående og at han er ked.. Håber alt løser sig for jer..

Kæmpe  herfra

Anmeld

22. februar 2011

Zeus

Jeg var lige inde og kigge igen igår, og han har ikke betalt for at være på siden..

Anmeld

22. februar 2011

Kvindemin

Puha en omgang, jeg havde heller ikke levet med det. Man må jo sige der er en grund til man lurer på sex/dating sider
Det er jo ikke bare noget man gør for sjovt.....

Anmeld

22. februar 2011

LauraLW

Jeg synes det er flot at du giver ham og jer en chance! Det lyder til at det er den rigtige beslutning for jer :-)

MEN gør dig selv den tjeneste og beslut, nu da du vælger at tro på ham, at du tilgiver ham. Og det skal man gøre helt, ellers påvirker det alting. - Dermed ikke sagt at du skal glemme det, men du skal for din egen skyld tilgive og give slip på det.

Håber på det bedste for jer :-)

Anmeld

22. februar 2011

Mi

Jeg forstår godt at du lader tvivlen komme ham til gode. Nu skal i så bare have opbygget tilliden igen. Vi kan jo alle fejle og må også kunne tilgive hinanden for de fejl vi begår. Bortset fra besøgene på datingsider lyder han jo som en god mand.

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. februar 2011

Mka

Jeg vil ønske jer alt held og lykke. Og selvfølgelig kommer der nogle skår, men hvis det er jer der er ment for hinanden skal i nok komme igennem det.  Jeg tror altså godt at mænd kan komme til at føle sig lidt alene ( du sover på sofaen eller hvor det var), og kunne forestille mig at han måske havde brug for noget bekræftelse. Ikke at det overhovede er iorden det han har gjord.. Så har han jo bare kigget, måske skrevet, men aldrig mødtes med nogle. Tror nok det hele skal gå. hvis du kan leve en hverdag uden at gå og tænke over hvad han nu laver. Han har forhåbentlig fået sin lærestreg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.