Zeus skriver:
Jeg har tænkt og tænkt og tænkt, og jeg kan simpelthen ikke tro, at han kunne finde på at være utro..
Jeg aner ikke hvorfor han gik derind, men har svært ved at tro på kedsomheds-teorien, da jeg ikke mener at det er steder man går ind, hvis det bare er kedsomhed.. Men det er jo MIN holdning, og der må jeg holde den på egen banehalvdel. Jeg kan ikke vide med sikkerhed at han lavede noget andet derinde, for jeg fandt jo ingenting, der kunne der kunne bekræfte, at han havde gjort andet end at kigge..
Jeg lå det halve af natten og tænkte på, at jeg også valgte at tro på min eksmand, når han sagde at det ingenting var. Hvad var forskellen?? Men min eksmand lavede ikke andet end at lyve, drikke, være utro og forlod mig i tide og utide.. Min nuværende kæreste, har altid vist, hvor meget han holder af mig, og har aldrig givet mig nogen grund til at tvivle på ham i de 4 år vi har været sammen - før igår. Det må jeg jo også tænke på..
Vi snakkede sammen idag, og han fik af vide alle de tanker jeg havde gjort mig, både igår aftes, i nat, og her til formiddag, og hvordan samtlige alarmklokker havde ringet på livet løs. At jeg IKKE syntes det var acceptabelt at han var derinde, uanset grunden! At der var sket i tillidsbrud, og jeg behøvede lidt tid til at sunde mig. Men at jeg troede på ham.... Og hvis det var opmærksomhed han manglede, eller bekræftelse, eller hvad pokker man nu går derind for, så måtte han sgu sige det til mig, så vi kunne finde ud af det sammen. Han benægtede at det havde noget som helst med det at gøre, og fastholdt at det udelukkende drejede sig om kedsomhed. Men han gjorde det ikke igen!
Så må tiden jo vise, om det er det rigtige jeg gør ved at glemme det igen..
Hej med dig.. (Jeg har kigget med på sidelinjen i din tidligere tråd og nu også denne)
Jeg er enig i at det slet ikke er okay, og jeg ville selv være helt knust hvis min kæreste havde profiler på sådanne sider.. MEN nu lyder jeg nok lidt gammeldags, men jeg tror at det er vitigt at tilgive sådanne dumheder. Hvis jeres forhold er stærk nok skal i nok komme gennem det - og det er jeg sikker på at i nok skal få arbejdet jer igennem..
Selvom der nu er en masse at arbejde med og han skal bevise at han er en god mand og det tilfælde bare var enestående og at han er ked.. Håber alt løser sig for jer..