Skal jeg droppe ham..??!! (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihhihi kunne ikke holde op med af grine det var en god sætning....

du er sku en sej kvinde og tror virkelig du ved hvad du skal

hehe, hvis jeg var en super heltinde, så var jeg MULTI-WOMAN..!!! men åhhh, ja, ved hva jeg vil, ved hvordan jeg får det, og hvordan jeg kommer der hen... Det tager bare så skide lang tid at kommer derhen, så har brug for en del forståelse og tålmodighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

HUHA da en omgang...!!

Kan ikke rigtig sige noget andet end at jeg ikke ville gå forbi din trå duden at give dig en kæmpe varm  og sende mine tanker til du og jeres datter..

- kan ikke lade vær med at tænke over hvor traumatisk det må være for jeres datter at opleve så voldsomme skænderier..

uanset om det er lidt eller meget vi råber, om hun forstår det eller ej, så skla hun ikk udsættes for noget som helst..!! Puu, ha, jeg kan slet ikk forstå hvordan jeg kunne finde mit gamle temperment frem idag... jo selv vil jeg beskytte min datter, emn a følelserne var å stærke.. puu

Anmeld

21. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

hehe, hvis jeg var en super heltinde, så var jeg MULTI-WOMAN..!!! men åhhh, ja, ved hva jeg vil, ved hvordan jeg får det, og hvordan jeg kommer der hen... Det tager bare så skide lang tid at kommer derhen, så har brug for en del forståelse og tålmodighed...

Kender det godt, det er ikke altid lige nemt desværre

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kender det godt, det er ikke altid lige nemt desværre

neeejh, men der er jo ingen der siger vi kvinder... jeg mener verden er nem...

Anmeld

21. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

neeejh, men der er jo ingen der siger vi kvinder... jeg mener verden er nem...

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Anonym skriver:

uanset om det er lidt eller meget vi råber, om hun forstår det eller ej, så skla hun ikk udsættes for noget som helst..!! Puu, ha, jeg kan slet ikk forstå hvordan jeg kunne finde mit gamle temperment frem idag... jo selv vil jeg beskytte min datter, emn a følelserne var å stærke.. puu

Jo og når du så skriver til en anden i tråden at det faktisk sker flere gangen om måneden..

Det sku ikke sundt for selv en baby, barn, ung, voksen eller ældre..!!

det ENESTE jeg husker fra min barndom da mine forældre var sammen var at de skændes, råbte og skreg...!!

SÅ det bedste jeg kan råde dig til er at du går din vej med din datter så snart han er i humør til at skrige og råbe..!! Det er jeres datter slet ikke tjent med

Held og lykke

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Jo og når du så skriver til en anden i tråden at det faktisk sker flere gangen om måneden..

Det sku ikke sundt for selv en baby, barn, ung, voksen eller ældre..!!

det ENESTE jeg husker fra min barndom da mine forældre var sammen var at de skændes, råbte og skreg...!!

SÅ det bedste jeg kan råde dig til er at du går din vej med din datter så snart han er i humør til at skrige og råbe..!! Det er jeres datter slet ikke tjent med

Held og lykke

jeg har kun 1 gang måtte sige til ham a han skulle lukke, fordi hun begyndte a græde..!! Heldigvis fattede han beskeden 1. gang..!! Men har 100 % gjort op med mig selv at han ikk skal være efter hende mere end 1 gang mere, så er jeg skredet...

Anmeld

21. februar 2011

Noneother

Jeg er DYBT forarget over at du tillader den opførsel foran din datter.  -Det gør man bare ikke.
Så kan det da godt være at han har "vredesproblemer" og what not, men det der er simpelthen uacceptabelt!

Du bør da i hvert fald tænke dig grundigt om, og hvis ikke han lærer at styre det prepubertetshalløj han har kørende så må han da ryge ud på sin røv.

For din datters skyld... For det der bør INGEN børn vokse op med. og så siger du endda at det sker et par gange om måneden!

Anmeld

21. februar 2011

N&J

Jeg må indrømme at jeg bider mærke i at du skriver at det ikke var sådan da han arbejdede mindre og I havde mere tid til hinanden, nu er I så en lille familie, men udover at det på ingen måder er acceptabel adfærd fra hans side, så lyder det ærlig talt som om han er på sit breaking point, hvis det er så hårdt at arbejde konstant at det har så stor indvikning på jeres personlige liv, så ville jeg tage en fælles diskussion om hvad der er vigtig her, og lige nu lyder det ikke som om nogen af jer er glade i hverdagen, det er jeg nu heller ikke hver dag, men det er dog sjældent at jeg har en off dag, så brug lidt tid på at snakke om det måske var muligt at leve anerledes end I gør nu, så I forhåbentlig kan komme videre herfra med jeres forhold og jeres forstand i behold. 

Anmeld

21. februar 2011

nattergalen

For at svare på dit spg...

Nej JEG synes ikke du skal droppe ham.. 
Der er ingen der siger at et forhold er nemt, el skaber sig selv.. Det tager tid og mange diskussioner og gnidninger..
Og selvfølgelig er der også en grænse for hvad man skal finde sig i, og derfor mener jeg det er sundt at du viser ham at du kan sige fra. Ud fra det jeg læser du skriver, så virker det som om du aldrig rigtigt har fået sagt fra, men affundet dig med hans temperement..
Du må heller ikke glemme at det tager tid at lære hinanden og ens grænser at kende.. Jeg synes ikke det er særlig lang tid i har været sammen, og når der samtidig også har været en dejlig guldklump at se til, så er der måske ikke blevet fundet tid til at "lære" hinandens "plads overfor hinanden" i forholdet at kende.. 

Jeg vil mene, at i skulle bruge noget tid på nogle konstuktive samtaler omkring jeres forhold.. Få afmålt hinandens forventninger til jeres forhold, og få sat ord på hvad i hver især føler når i står i en situation som ovenbeskrevet. Lad ham sætte ord på hvorfor han bliver så arrig, måske finder han ved at snakke om det, ud af at der nogle mekanismer han skal være bedre til at kontrollere, og du får sat ord på hvad du føler når han skaber sig på den måde. Hvad det gør ved dig, og hvor meget du holder tilbage. Det kan være det er en øjenåbner for hvor meget han egentlig skader dig, for det gør han.. Det er psykisk vold, som ikke er sundt for noget menneske.. 

Måske skulle i bruge noget kvalitets/hygge tid på hinanden? Få den lille passet i nogle timer, og bare nyd hinanden.. 
Det kan jo tænkes at han har følt sig neglisheret nu hvor den lille er kommet ind i jeres liv.. 

Håber mine tanker kan bruges.. Og du skriver endelig hvis der er tanker du har lyst til at vende med mig

Mange kram og tanker herfra.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.