For at svare på dit spg...
Nej JEG synes ikke du skal droppe ham..
Der er ingen der siger at et forhold er nemt, el skaber sig selv.. Det tager tid og mange diskussioner og gnidninger..
Og selvfølgelig er der også en grænse for hvad man skal finde sig i, og derfor mener jeg det er sundt at du viser ham at du kan sige fra. Ud fra det jeg læser du skriver, så virker det som om du aldrig rigtigt har fået sagt fra, men affundet dig med hans temperement..
Du må heller ikke glemme at det tager tid at lære hinanden og ens grænser at kende.. Jeg synes ikke det er særlig lang tid i har været sammen, og når der samtidig også har været en dejlig guldklump at se til, så er der måske ikke blevet fundet tid til at "lære" hinandens "plads overfor hinanden" i forholdet at kende..
Jeg vil mene, at i skulle bruge noget tid på nogle konstuktive samtaler omkring jeres forhold.. Få afmålt hinandens forventninger til jeres forhold, og få sat ord på hvad i hver især føler når i står i en situation som ovenbeskrevet. Lad ham sætte ord på hvorfor han bliver så arrig, måske finder han ved at snakke om det, ud af at der nogle mekanismer han skal være bedre til at kontrollere, og du får sat ord på hvad du føler når han skaber sig på den måde. Hvad det gør ved dig, og hvor meget du holder tilbage. Det kan være det er en øjenåbner for hvor meget han egentlig skader dig, for det gør han.. Det er psykisk vold, som ikke er sundt for noget menneske..
Måske skulle i bruge noget kvalitets/hygge tid på hinanden? Få den lille passet i nogle timer, og bare nyd hinanden..
Det kan jo tænkes at han har følt sig neglisheret nu hvor den lille er kommet ind i jeres liv..
Håber mine tanker kan bruges.. Og du skriver endelig hvis der er tanker du har lyst til at vende med mig 

Mange kram og tanker herfra..
Anmeld