Se lige hvad der flytter ind hjemme hos mig imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

mbm

Hvor ser de bare fine ud håber virkelig, at jeg engang kan blive ligeså entusiastisk omkring sådan nogle maskiner som dig, men tror ikke genet har fundet vej til mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Skouboe

mbm skriver:

Hvor ser de bare fine ud håber virkelig, at jeg engang kan blive ligeså entusiastisk omkring sådan nogle maskiner som dig, men tror ikke genet har fundet vej til mig...

Jo, jo.. Det kommer fra bedstefar tror jeg.. Det er bare godt gemt hos dig. Vent at se hvad der sker når han kommer ud til jer.. Du finder evner, du ikke anede du havde

Anmeld

24. februar 2011

Skouboe

Jo, jo.. Det kommer fra bedstefar tror jeg.. Det er bare godt gemt hos dig. Vent at se hvad der sker når sønnen kommer ud til jer.. Du finder evner, du ikke anede du havde

Anmeld

24. februar 2011

mbm

Det vil jeg glæde mig til men ja hvem ved hvad der kan ske når han kommer.

Anmeld

7. marts 2011

*A*

Skouboe skriver:

Det har jeg også planer om.. jeg har lige fået 15 yards uglestof hjem fra USA, så NU skal der kreeres..

Betaler du told og moms når du får stof hjem fra USA? Jeg købte noget i USA og fik en besked fr Post Danmark om at jeg først kunne hente min pakke når jeg havde betalt ca. 300,-

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

*A* skriver:

Betaler du told og moms når du får stof hjem fra USA? Jeg købte noget i USA og fik en besked fr Post Danmark om at jeg først kunne hente min pakke når jeg havde betalt ca. 300,-

Det er lidt forskelligt. Hvis pakken bliver taget i tolden, så ja. Hvis værdien er under ca. 1100 kr, skal du kun betale import moms på 25%. Plus naturligvis 160 kr til post dk i gebyr for toldbehandling.

Anmeld

7. marts 2011

*A*

Skouboe skriver:

Det er lidt forskelligt. Hvis pakken bliver taget i tolden, så ja. Hvis værdien er under ca. 1100 kr, skal du kun betale import moms på 25%. Plus naturligvis 160 kr til post dk i gebyr for toldbehandling.

Oki... Min blev taget i tolden  Så nu køber jeg kun fra England...

Det var ikke for at være træls jeg spurgte - blot af interesse for at se om du havde en "metode" til at slippe for at blive taget, selvom det vel er nærmest umuligt! 

Er du ellers glad for symaskinerne?

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

Oki... Min blev taget i tolden  Så nu køber jeg kun fra England...

Det var ikke for at være træls jeg spurgte - blot af interesse for at se om du havde en "metode" til at slippe for at blive taget, selvom det vel er nærmest umuligt! 

Er du ellers glad for symaskinerne?

Jeg opfatter det heller ikke som om du er træls

Jeg køber også helst i England, men det er lidt svært når alt de fede stof jeg forelsker mig i kommer fra USA.

Jeg har ingen godt tips til hvordan man kommer udenom told og moms (jo - køb for under 1100 kr ad gangen, så slipper du ihvertfald for told)

Jeg bliver taget ca. ½ af gangene, men når man kigger på prisen på designer stof herhjemme, er der stadig en god besparelse ved at købe det i USA.

Og mine symaskiner er fantastiske

Anmeld

7. marts 2011

*A*

Skouboe skriver:

Jeg opfatter det heller ikke som om du er træls

Jeg køber også helst i England, men det er lidt svært når alt de fede stof jeg forelsker mig i kommer fra USA.

Jeg har ingen godt tips til hvordan man kommer udenom told og moms (jo - køb for under 1100 kr ad gangen, så slipper du ihvertfald for told)

Jeg bliver taget ca. ½ af gangene, men når man kigger på prisen på designer stof herhjemme, er der stadig en god besparelse ved at købe det i USA.

Og mine symaskiner er fantastiske

Jeg tænker på at købe en overlock maskine, da jeg er blevet rigtig glad for at sy her i min barsel og kun har en alm. symaskine.

Har du et forslag til en god maskine? Altså bare en hobby maskine - ikke industrimaskine...

Anmeld

7. marts 2011

millesofie

Skouboe skriver:

og 

Behøver jeg at sige at jeg glæder mig som et lille barn???

misundelig... neeej det er jo en grim ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.