Se lige hvad der flytter ind hjemme hos mig imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Skouboe

misspippi skriver:

Nårh!

Er da kun en smule misundelig

Gid det var mig

Håber du får brugt dem godt og grundigt.

Det har jeg også planer om.. jeg har lige fået 15 yards uglestof hjem fra USA, så NU skal der kreeres..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

tingimor

Skouboe skriver:

og 

Behøver jeg at sige at jeg glæder mig som et lille barn???

kan kun sige du kun kan glæde dig kan ikke leve uden min overlocker.  

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

tingimor skriver:

kan kun sige du kun kan glæde dig kan ikke leve uden min overlocker.  

Det kan jeg heller ikke, og min gamle trænger i DEN grad til en udskiftning, så det kan kun blive godt.

Anmeld

21. februar 2011

Dot D

Skouboe skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt... sådan "jeg kan nok ikke sove i nat" vildt...

Hi hi hi, hvor sødt... mon du har et billede af det dersens uglestof, be be, har selv både en god symaskine og overlocker, men kagerne tager godt nok meget af min tid, så de står stille herhjemme...

Anmeld

21. februar 2011

h_bernie

Ser da super lækre ud. Min maskine samler støv i øjeblikket, men håber på kreativiteten snart kommer over mig igen. Min overlocker har jeg aldrig rigtig kunnet tråde, så det bliver helt godt, men måske jeg tager mig sammen under denne barsel.

Anmeld

21. februar 2011

tingimor

Skouboe skriver:

Det kan jeg heller ikke, og min gamle trænger i DEN grad til en udskiftning, så det kan kun blive godt.

kender jeg alt for godt der går desvære nok lidt inde manden mener det min tur til at shoppe maskiner igen da min mor og jeg kom til at købe 2 broderi maskiner for en halv formue i sommers  ups 

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Dot D skriver:

Hi hi hi, hvor sødt... mon du har et billede af det dersens uglestof, be be, har selv både en god symaskine og overlocker, men kagerne tager godt nok meget af min tid, så de står stille herhjemme...

Det her 

og det her

Custom listing for 3WolfFeathers

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

tingimor skriver:

kender jeg alt for godt der går desvære nok lidt inde manden mener det min tur til at shoppe maskiner igen da min mor og jeg kom til at købe 2 broderi maskiner for en halv formue i sommers  ups 

Det er det næste jeg skal have sparet sammen til, jeg kunne desværre ikke overbevise manden om at jeg skulle bruge yderligere 15.000 på en broderimaskine :/

Anmeld

21. februar 2011

Dot D

Skouboe skriver:

Det her 

og det her

Custom listing for 3WolfFeathers

Hvor er det fedt, eeeeeeeeeeeeeeelsker ugler

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

h_bernie skriver:

Ser da super lækre ud. Min maskine samler støv i øjeblikket, men håber på kreativiteten snart kommer over mig igen. Min overlocker har jeg aldrig rigtig kunnet tråde, så det bliver helt godt, men måske jeg tager mig sammen under denne barsel.

Det kræver også en del øvelse at tråde en overlocker, men efter nogle gange kommer det af sig selv...

og når man skifter trådfarve, binder man bare det nye tråd på det gamle og hiver igennem - så skal man bare lige tråde nålene om, og det er til at overkomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.