Se lige hvad der flytter ind hjemme hos mig imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Lolli

Snyyyyyyyyyyyyyyd!! Ej, pjat. Det bliver da fantastisk!! God fornøjelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

h_bernie

Skouboe skriver:

Det kræver også en del øvelse at tråde en overlocker, men efter nogle gange kommer det af sig selv...

og når man skifter trådfarve, binder man bare det nye tråd på det gamle og hiver igennem - så skal man bare lige tråde nålene om, og det er til at overkomme

min er trådet til rullesøm, og kan ikke lige huske hvordan jeg laver det om  typisk mig

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Dot D skriver:

Må gerne være med tyndt, han bruger også strømpebukser. Han har normalt svært ved at holde bukser med ribkant foroven oppe, kan du "stramme" den lidt eller er det bedre med elastik?

Jeg kan sagtens stramme den lidt, Jeg synes personligt de er pænere med den brede rib talje, men fordelen ved elastik er jo at jeg kan tilpasse taljemålet præcist til ham.

Det er op til dig

Anmeld

21. februar 2011

Dot D

Skouboe skriver:

Jeg kan sagtens stramme den lidt, Jeg synes personligt de er pænere med den brede rib talje, men fordelen ved elastik er jo at jeg kan tilpasse taljemålet præcist til ham.

Det er op til dig

Synes også at rib er pænest, jeg skal lige lige måle ham i afslappet tilstand. Henter ham snart, så skriver jeg til dig

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

h_bernie skriver:

min er trådet til rullesøm, og kan ikke lige huske hvordan jeg laver det om  typisk mig

Ved min er trådningen ikke anderledes.. jeg skal "bare" montere kniven igen.

Anmeld

21. februar 2011

VIPpigen

Eiiii hvor snyd... Er det den nye pfaff overlocker/coverlock??

Jeg måtte købe en bernina overlocker. Havde ikke råd til den nye pfaff, selvom jeg stadig drømmer mange drømme om den

Men ser ud til ellers at være VILDT lækre maskiner... Og bliver du træt af dem kan de bare sendes på karantæne/ferie ved mig

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

VIPpigen skriver:

Eiiii hvor snyd... Er det den nye pfaff overlocker/coverlock??

Jeg måtte købe en bernina overlocker. Havde ikke råd til den nye pfaff, selvom jeg stadig drømmer mange drømme om den

Men ser ud til ellers at være VILDT lækre maskiner... Og bliver du træt af dem kan de bare sendes på karantæne/ferie ved mig

Det er en Husquarna sapphire 875 quilt symaskine og en Husquarna huskylock s25 overlock... Og jeg glæder mig bare helt vildt...

Anmeld

22. februar 2011

VIPpigen

Skouboe skriver:

Det er en Husquarna sapphire 875 quilt symaskine og en Husquarna huskylock s25 overlock... Og jeg glæder mig bare helt vildt...

Eiiii det skulle også være FIIIIINE maskiner....

Kan godt forstå du glæder dig, og så skal de komme I DAG

Anmeld

22. februar 2011

Skouboe

VIPpigen skriver:

Eiiii det skulle også være FIIIIINE maskiner....

Kan godt forstå du glæder dig, og så skal de komme I DAG

De er kommet, så nu skal jeg bare hav dem pakket ud og bruge en måned på at lære at bruge dem.. Jeg er dog lidt skuffet over symaskinen.. Den har ikke en "hæng vasketøj op" knap..

Anmeld

22. februar 2011

VIPpigen

Skouboe skriver:

De er kommet, så nu skal jeg bare hav dem pakket ud og bruge en måned på at lære at bruge dem.. Jeg er dog lidt skuffet over symaskinen.. Den har ikke en "hæng vasketøj op" knap..

Eiiii, Min overlocker kan heller ikke lave kaffe til kæresten, det muggede han godt nok over

Men ihhhh, bare kom i sving med at en MASSE... Uhh, vil også have nye maskiner igen, man bliver så inspireret af dem syntes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.