Hvad står aftenens menu på girls!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Carina1977

Chalala85 skriver:

Jaa jeg er blank.. helt på bar bund...

Så kom endelig med inspiration  Hvad skal der indebords senere!?

Vi skal have kartoffelskiver lavet i ovnen. Ikke videre interessant, men det jeg har hjemme

Har ikke haft mulighed for at få handlet ind idag.

Men imorgen skal vi have flødestuvet kartofler m. skinke og is til dessert. Vi får nemlig min mor til spisning imorgen, og Mark syntes lige, at så skulle vi også have noget rigtigt lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Tanja84

Baby-støv skriver:

pitabrød....

Mmmmhhh... den står menuen også på herhjemme

Anmeld

21. februar 2011

Janni.

Rester fra igår.. Tarteletter 

fyldet er selvfølgelig hjemmelavet 

Anmeld

21. februar 2011

L.J.L

LotteGabriella skriver:

MUUUUUUUMS, nam nam nam

lige nøjagtig! Og uden at prale vil jeg altså vove at påstå at jeg laver den bedste mørbradgryde i byen! 

Anmeld

21. februar 2011

LotteGabriella

linselouise skriver:

lige nøjagtig! Og uden at prale vil jeg altså vove at påstå at jeg laver den bedste mørbradgryde i byen! 

hahaha, du må til at åbne et take-away sted kun til mig

Anmeld

21. februar 2011

<3

Fuldkorns spaghetti, lakse/torskerogn med spinat og tomatsovs med kidneybønner til. En ren farveladefest

Anmeld

21. februar 2011

JulieE

Risotto med kylling og masser af gulerødder

Anmeld

21. februar 2011

mor_sabina

DLM skriver:

frisk pasta med ostesovs, bacon, champingon og løg i ovnen

Det lyder spændende, kan du uddybe hvad det går ud på?

Anmeld

21. februar 2011

mor_sabina

ChelleGirl skriver:

Ja ikke? hihi

Det er et hit herhjemme og jeg eeeelsker deeeet

Mmm har du en god opskrift, den sidste jeg prøvede synes jeg ikke hitter sådan helt igennem

Anmeld

21. februar 2011

mor_sabina

Dinna88 skriver:

Det lyder da fornuftigt

Jamen, uha.... Der er afsindigt mange opskriver på nettet! Er der noget specielt du leder efter? Hvis du bare søger på veganske opskrifter f.eks. Eller vegetariske. der er f.eks. www.vegetarkontakt.dk - men de har ikke så mange opskrifter.

Du skal næsten lige have opskriten på det jeg fik igår:

Bønnefrikadeller med ovnbagte minikartofler med pesto.

Bønnefrikadellerne er billigst at lave hvis man køber dem på dåse, og de smager af præcis det samme som hvis man selv koger dem! Nå, men:

1 dåse brune bønner i vand, to løg, to store kogte kartofler og salt og peper. - Og så gerne to æg, men jeg har undladt dem og putter vand i i stedet for. Og så rasp Og mængden er bare lidt som du føler for! Det skal bare have en konsistens så de ikke smatter sammen på panden.

Du hælder vandet fra bønnerne og blænder dem med æggene/lidt vand. Så hakker du løgene og putter dem i en skål. Når kartoflerne er kogte blender du dem med bønnerne. Du tilsætter salt og peper. Så rører du det hele sammen i skålen og så skal de bare på panden De smager SÅ godt!

Kartoflerne er bare små kartofler med skræl på. De puttes i ovnen smurt ind i olie og med groft salt hældt på. Jeg puttede så rød pesto oven på dem inden de kom i ovnen og så spiste jeg dressing til samt salat

Mums det skal prøves, det er altid spændende med nye retter Det lyder som om du godt kunne sende mig din opskrift fra aftenen før hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.