hos psykologen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Milka

lion skriver:

Hvor er det bare super godt at ham psykologen, var som du ville ha det og har behov for.

Manden kan sit kram når han kan gennemskue dig og hjælpe dig med et minianfald.

Hvor er det bare godt du kom derhen.

ET sidespring...

Et stort tillykke med bøtterne d. 24, jeg skal så meget den dag og ved ikke om jeg når herind og sige Tillykke. Så igen

mange tak  kan ikke helt forstå så store de bliver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Milka

msax skriver:

Jeg sidder og smiler  over dit indlæg det gør mig glad at det gik så godt og at du fæler dig tryg ved ham og ikke syntes det kan gå hurtigt nok med at komme derned igen.

Jeg fik ikke svaret på dit sidste indlæg, men tænkte på dig imorges kl 9 da jeg sad og nød dagens første kop kaffe...

og jeg smilede over dit spiralindlæg - fantastisk! et sæt tvillinger ville være i kompetente hænder hos dig 

Anmeld

21. februar 2011

Milka

Vinker skriver:

Camilla du er sej! Det er et kæmpe skridt at tage at træde indenfor døren til en psykolog. Det kræver sgu nosserer!! Det er svært at sætte sig ned og fortælle om sig selv. At åbne op overfor en fremmed kan være meget grænseoverskridene, men tit når der så går hul på bylden, ja så begynder effekten lige så stille at virke.

Jeg tror det er en rigtig dygtig psykolog du er kommet til. En der virkelig ved hvad han laver og som er rigtig dygtig til at få folk til at åbne sig uden de måske selv føler at de gør noget. De har det med at kunne trylle.

Jeg håber inderligt for dig at du mærker store forandringer med tiden for du fortjener så meget at få det bedre. Blev virkelig ked af at læse at du har det så svært med dig selv, men kæreste, der er helt sikkert lys forude og du er allerede godt på vej!

M og jeg er selv på vej til at tage det første skridt på en parterapuet. Puha det er ikke noget jeg er vild med. Det er svært for mig, men jeg ved at det er det rette at gøre. Jeg tror at når først der er taget hul, ja så mærker man stille og roligt virkningen med det samme.

We can do it!!!!!!!

jeg ved slet ikke hvad jeg i sidste ende kan forvente af dette forløb, men jeg håber på store forandringer! jeg er klar til at gøre mit, jeg skal bare guides.

jeg kan i hvert fald godt mærke der er blevet prikket til nogle sensitive emner i dag. jeg er træt, jeg er ked af det og jeg føler mig eksponeret - men jeg er også på mærkværdig vis glad og lidt fjollet. kom til at tænke på psykologscenen i 'vild med mary' og grinede højt og længe for mig selv. sådan noget er jeg normalt alt for alvorlig til 

Anmeld

21. februar 2011

ooo

Hvor er det sejt at du kom afsted, og at det gik så godt.

Jeg var også sindssygt træt når jeg kom hjem efter at have været ved psykolog, og det er jo egentlig logisk nok. Der bliver rodet rundt i en masse ting, som man til dels har fortrængt, og som man ikke har sat i de sammenhænge som psykologen gør.

Endnu engang Camilla, du er SÅ SEJ. Kæmpe skulderklap herfra.

Anmeld

21. februar 2011

Vinker

Milka skriver:

jeg ved slet ikke hvad jeg i sidste ende kan forvente af dette forløb, men jeg håber på store forandringer! jeg er klar til at gøre mit, jeg skal bare guides.

jeg kan i hvert fald godt mærke der er blevet prikket til nogle sensitive emner i dag. jeg er træt, jeg er ked af det og jeg føler mig eksponeret - men jeg er også på mærkværdig vis glad og lidt fjollet. kom til at tænke på psykologscenen i 'vild med mary' og grinede højt og længe for mig selv. sådan noget er jeg normalt alt for alvorlig til 

vil gerne tro det kan give en form for humør svingninger fordi man har fået hul på noget - det kan være svært selv at forstå hvorfor og hvorfor ikke, at man pludselig enten er glad eller trist. Jeg hader det der med at man ikke selv kan kontrollere ens humør. Men er du er træt i hovedet er ihvertfald meget normalt efter en tur hos psykologen - synes jeg nemlig alle folk fortæller at de er.

haha ja nu får jeg helt lyst til at se den film :p

Anmeld

21. februar 2011

msax

Milka skriver:

og jeg smilede over dit spiralindlæg - fantastisk! et sæt tvillinger ville være i kompetente hænder hos dig 

Tak for ros... men om mine hænder og søvn niveau er klar til tvillinger ved jeg helt... Malte var jo for alvor ved at tage smilet fra mig - jeg er så lykkelig for at Brian har ham om natten nu...

Anmeld

21. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

ja, det var en meget surrealistisk tirsdag! og jeg husker tydeligt dagene op til, de var nok de længste i mit liv 

på torsdag kommer mormor og bedstefar til noget lagkage og i weekenden kommer morfar og bedstemor. sidste uge fejrede vi med tvillingedrengene oscar og villads (som lige er fyldt 2) og så er der jo også noget nede i vuggestuen 

de har fået deres gave fra mig, noget legetøjsmad i træ. de går enormt højt op i madlavning for tiden  jeg køber ikke det store til dem for jeg synes som sædvanlig at de har NOK legetøj 

hvad med malucca, hvad får hun? har hun det godt igen? fulgte med i jeres indlæggelse og var meget ked af det på jeres vegne, føj for en omgang ...  

Jamen det lyder da som om du er ret godt med....

Malucca får fra mig: 1 støvsuger- scooter-cykelhjelm-dvd med mickey mouses clubhouse-prinsesseting (dieredem-ørering og halskæde) tusser - puslespil - tegnetavle - CD-pakke-drengedukke m. badekar

Hun har faktisk ikke ret meget legetøj efter jeg sortede med MEGET hård hånd. Men hun leger heller ikke så meget herhjemme... Tror det er kedeligt når man ikke har en at lege med. (og ja jeg har altså ikke altid tid til at sidde på måsen på gulvet og lege med hende;)

Ja det var en ret hård omgang :( både for hende og mig... Men ja hun er ved at være ovenpå igen... balancen er ikke helt god endnu, men efter som jeg træner med hende hverdag og hun leger bliver det bedre og bedre for hverdag.

Kan godt forstille mig det har været lange dage, da du lå der som en hval og bare ventede.... Jeg blev bare snotforvirret da jeg fik beskeden at jeg skulle føde dagen efter ;)

Anmeld

22. februar 2011

Lilac

Hvor er det skønt det var en god oplevelse! Ja, man er bare så udmattet ovenpå sådan en omgang og man får revet op i masse som lige skal bundfældes - for så at få rodet op i det igen... men det er jo sådan man får lavet orden 

Håber næste gang bliver en endnu bedre oplevelse 

Anmeld

23. februar 2011

Barbamama

GODT at du havde en god oplevelse!!!! Så har du også mod på og lyst til at komme der igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.