Milka skriver:
ja, det var en meget surrealistisk tirsdag! og jeg husker tydeligt dagene op til, de var nok de længste i mit liv 
på torsdag kommer mormor og bedstefar til noget lagkage og i weekenden kommer morfar og bedstemor. sidste uge fejrede vi med tvillingedrengene oscar og villads (som lige er fyldt 2) og så er der jo også noget nede i vuggestuen 
de har fået deres gave fra mig, noget legetøjsmad i træ. de går enormt højt op i madlavning for tiden
jeg køber ikke det store til dem for jeg synes som sædvanlig at de har NOK legetøj 
hvad med malucca, hvad får hun? har hun det godt igen? fulgte med i jeres indlæggelse og var meget ked af det på jeres vegne, føj for en omgang ...
Jamen det lyder da som om du er ret godt med....
Malucca får fra mig: 1 støvsuger- scooter-cykelhjelm-dvd med mickey mouses clubhouse-prinsesseting (dieredem-ørering og halskæde) tusser - puslespil - tegnetavle - CD-pakke-drengedukke m. badekar
Hun har faktisk ikke ret meget legetøj efter jeg sortede med MEGET hård hånd. Men hun leger heller ikke så meget herhjemme... Tror det er kedeligt når man ikke har en at lege med. (og ja jeg har altså ikke altid tid til at sidde på måsen på gulvet og lege med hende;)
Ja det var en ret hård omgang :( både for hende og mig... Men ja hun er ved at være ovenpå igen... balancen er ikke helt god endnu, men efter som jeg træner med hende hverdag og hun leger bliver det bedre og bedre for hverdag.
Kan godt forstille mig det har været lange dage, da du lå der som en hval og bare ventede.... Jeg blev bare snotforvirret da jeg fik beskeden at jeg skulle føde dagen efter ;)
Anmeld