hos psykologen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
38 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Milka

alle mine bange anelser om at have valgt en forkert psykolog blev manet til jorden da jeg kom derhen i morges. førstehåndsindtrykket var, at der var tale om en venlig og meget rolig mand der kunne sit kram, og lokalerne var varme, lyse, stille og indbydende - jeg følte mig godt tilpas med det samme. vigtigt!

helt ufarligt var det dog ikke. det varede ikke længe før jeg følte jeg var ved at være ude hvor jeg ikke kunne bunde - oplevede faktisk et mini-angstanfald mens jeg var der (han hjalp mig igennem det). tror det er ret tydeligt i hans øjne hvor skoen trykker. er jeg virkelig så indlysende? 

var ved at begynde at græde i metroen på vej hjem. føler mig ovenud udmattet lige nu ...

tak for alle jeres svar i den anden tråd, det betyder mere end i aner! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

AnneBJ

Hvor er det dejligt du føler dig tilpas hos psykologen! Det er så vigtigt!

Du får det til at lyde negativt, at han har "gennemskuet" dig? Jeg ved godt det er nemt for mig at sige, men kunne det ikke være en fordel, for så kan han meget bedre hjælpe dig?

Udmattelsen er vist meget normal, jeg har i hvert fald ikke kunnet undgå at lægge mig et par timer de gange jeg er kommet fra psykologsamtaler. Hvis du har tid og mulighed, vil jeg foreslå dig, at lægge dig - om ikke for at sove, så slappe af - når du kommer hjem! Det gør underværker! 

Anmeld

21. februar 2011

Klumpe-dumpe

Det er jo ikke sikkert at det er indlysende.... Men at psykologen simpelthen bare er knaldhamrende dygtig....

Ja da jeg gik ved en krisepsykolog, var jeg også fuldtstændig drænet for energi bagefter.

Håber den rare mand, kan tage dig i hånden og føre dig over åen til den grønne eng.

Det bedste herfra.

Anmeld

21. februar 2011

Karo

Hvor er det dejligt at høre at det gik godt idag

Det er bare så vigtigt at det er en rar person som man syndes godt om, for ellers kan det godt være svært at åbne sig helt op. Men det lyder til at han er rigtig dygtig og at du føler dig godt tilpas

Anmeld

21. februar 2011

Milka

AnneBJ skriver:

Hvor er det dejligt du føler dig tilpas hos psykologen! Det er så vigtigt!

Du får det til at lyde negativt, at han har "gennemskuet" dig? Jeg ved godt det er nemt for mig at sige, men kunne det ikke være en fordel, for så kan han meget bedre hjælpe dig?

Udmattelsen er vist meget normal, jeg har i hvert fald ikke kunnet undgå at lægge mig et par timer de gange jeg er kommet fra psykologsamtaler. Hvis du har tid og mulighed, vil jeg foreslå dig, at lægge dig - om ikke for at sove, så slappe af - når du kommer hjem! Det gør underværker! 

jo, det er absolut en fordel hvis han har 'gennemskuet' mig. det er bare ... i går var mine problemer så massive, og i dag kan de bare tales væk? kan ikke helt forklare det 

Anmeld

21. februar 2011

anna-jonas

Se, se...............så fik vi taget hul på rygsækken. Og den skal nok blive tømt, og sorteret Camilla. For når du har det sådan med psykologen, så kan det kun gå fremad. Flot at han hjalp dig igennem et mini angstanfald................det lover jo godt, for jeres fremtidige "samarbejde".

Ja, det er drænende at være afsted de første par gange, men hen ad vejen, bliver det bedre.................for så bruger man ikke så meget energi på at holde sammen på sig selv.

Håber at du har fået en god lang lur, og er mere klar i hovedet når du vågner.

Hvornår skal du derhen igen??

Anmeld

21. februar 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Det er jo ikke sikkert at det er indlysende.... Men at psykologen simpelthen bare er knaldhamrende dygtig....

Ja da jeg gik ved en krisepsykolog, var jeg også fuldtstændig drænet for energi bagefter.

Håber den rare mand, kan tage dig i hånden og føre dig over åen til den grønne eng.

Det bedste herfra.

hvor er du sød  tror godt han kan hjælpe mig ... det mener han selv

Anmeld

21. februar 2011

Skouboe

Milka skriver:

jo, det er absolut en fordel hvis han har 'gennemskuet' mig. det er bare ... i går var mine problemer så massive, og i dag kan de bare tales væk? kan ikke helt forklare det 

Det kaldes perspektiv, og det er netop en af de ting han skal hjælpe dig med han kan ikke gøre noget ved dine problemer, det kan kun du selv, men han kan hjælpe dig med perspektivet og give dig nogle redskaber til at tackle dem. Hvor er jeg bare glad for at det er en god psykolog du har fundet og at du får noget hjælp. Du fortjener at have det godt, og tøserne fortjener også en mor der ikke skal skjule sit humør for dem

Anmeld

21. februar 2011

Milka

Karo skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det gik godt idag

Det er bare så vigtigt at det er en rar person som man syndes godt om, for ellers kan det godt være svært at åbne sig helt op. Men det lyder til at han er rigtig dygtig og at du føler dig godt tilpas

jeg havde ingen problemer med at åbne mig op, eller finde et sted at starte, for den sags skyld. det var jeg jo lidt bange for først.

Anmeld

21. februar 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Se, se...............så fik vi taget hul på rygsækken. Og den skal nok blive tømt, og sorteret Camilla. For når du har det sådan med psykologen, så kan det kun gå fremad. Flot at han hjalp dig igennem et mini angstanfald................det lover jo godt, for jeres fremtidige "samarbejde".

Ja, det er drænende at være afsted de første par gange, men hen ad vejen, bliver det bedre.................for så bruger man ikke så meget energi på at holde sammen på sig selv.

Håber at du har fået en god lang lur, og er mere klar i hovedet når du vågner.

Hvornår skal du derhen igen??

jeg vil lægge mig lidt nu, men tror ikke jeg kan sove - har mange tanker der rumsterer!

skal tilbage til ham næste uge. synes faktisk ikke det kan gå hurtigt nok, tiden fløj bare afsted i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.